Mars-O ter ziele...
- Lech
- 4 op een rij!
Bericht
Heb je nog mazzel, de mijne was splinternieuw, nog geen 400 km op de teller, ook de versnellingsbak kapot, zit nu al 11 dagen te wachten, dit is gewoon belachelijk, koop je een nieuwe Mini, waar je al 3 maanden op moet wachten en als deze na 2 dagen en slechts 400 km op de teller kapot gaat, wordt je geholpen als ze tijd hebben?? Dit is denkelijk echt mijn laatste Mini, ik vind het een leuk autotje, maar je moet er niet iets aan krijgen want de Mini service is de slechtste, die ik ooit van mijn leven heb mee gemaakt.
- LUV2XLR8
- Volledig MINI minded!
Bericht
Help het je hopen, want dan kunnen ze daarna aan die van mij beginnen!!!Lech schreef:Net Breeman aan de telefoon gehad, (zelf maar eens gebeld) als het allemaal meezit, heb ik morgen de Mini terug, werd mij verteld.

Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Zo het is inmiddels weer wat koeler geworden daar, misschien hebben ze het werktempo een tandje bijgeschakeld
.Succes hoor, wachten is ook niet m'n ding.

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- LUV2XLR8
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wat denken jullie; net Breeman aan de lijn...
Mijn MINI is alweer klaar, volgens zeggen zelfs gewassen & uitgezogen
Nog ff een pizzakruier in m'n mik douwen en dan hop de BMW ruilen voor de MINI!!!

Mijn MINI is alweer klaar, volgens zeggen zelfs gewassen & uitgezogen

Nog ff een pizzakruier in m'n mik douwen en dan hop de BMW ruilen voor de MINI!!!

- LUV2XLR8
- Volledig MINI minded!
Bericht
Overigens;
het probleem met de aanslag aan de binnenkant van de ramen wordt later opgelost, nl. op 22 augustus.
Ze gaan alle raamrubbers vervangen, vakjargon is "raamsnorren"
De uitleg was duidelijk; er schijnt een waslaag aan de binnenkant van de deuren te zitten en i.c.m. vocht slaat dat neer op de rubbers en dus op de ramen. Ben benieuwd of het daarna echt verholpen is...
het probleem met de aanslag aan de binnenkant van de ramen wordt later opgelost, nl. op 22 augustus.
Ze gaan alle raamrubbers vervangen, vakjargon is "raamsnorren"

De uitleg was duidelijk; er schijnt een waslaag aan de binnenkant van de deuren te zitten en i.c.m. vocht slaat dat neer op de rubbers en dus op de ramen. Ben benieuwd of het daarna echt verholpen is...
Onze sponsors