Rammel de bammel

Van alles over de 1ste generatie MINI.
Geerth
4 op een rij!
4 op een rij!

05 jan 2011, 16:23

Rein schreef:Zijn het niet de rubber bolletjes die bengelen als de klep dicht is, van je hoedenplank? Die hoorde ik ook altijd in m'n R53
Nee dat dacht ik ook eerst inderdaad. Dat was het niet. Nou na 2 garages wacht ik wel tot het erger wordt, niemand kan wat vinden.
Mini... Exciting to the very last drop.
thavipah
Mod virus alert!
Mod virus alert!

05 jan 2011, 17:43

Bij mijn zwager hebben we de rubbers van de achterstabilisator vervangen. Hij had ook zo'n irritante rammel, en heel soms was het weg. Bij de dealer ontdekten ze dat de rubbers waar de stabilisator in hangt er slecht aan toe waren. Om het te vervangen wilden ze de hoofdprijs hebben. Uiteindelijk heeft hij zelf de 2 rubbertjes gekocht. Per kant het wiel eraf gehaald en de rubbertjes vervangen. Rare rammel weg!

Zou het dit kunnen zijn?
Rode_Kogel
4 op een rij!
4 op een rij!
Contacteer:

13 feb 2011, 10:27

Ik heb een keer met een Saab Cabrio me helemaal een breuk gezocht, het bleek dat een stukje veerspiraal was afgebroken en die lag te rammelen in de schotel waar de veer op rust.
Je weet het nooit.
(ik wordt niet gehinderd door veel tecnische kennis over de Mini dus ik weet niet of de Mini dat ook kan hebben) :lol:
Mooi rood is niet lelijk
the blue lobster
Niko N.
Contacteer:

13 feb 2011, 11:28

Weet je wat er bij mij rammelt... de gevarendriehoek onder de hoedenplank. :D

Geeft me wel een veilig gevoel. :s
" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

Afbeelding
Geerth
4 op een rij!
4 op een rij!

15 feb 2011, 23:05

the blue lobster schreef:Weet je wat er bij mij rammelt... de gevarendriehoek onder de hoedenplank. :D

Geeft me wel een veilig gevoel. :s
Ik heb alles wat achterin zit er al eens uit gehad. Ik wacht nu rustig tot het er onder vandaan valt :p
Mini... Exciting to the very last drop.

Terug naar “MINI-talk”