Het ziet eruit als een Mini, maar rijdt als een dweil. Wegligging is duidelijk NIET van Mini gekopieerd.Vraag me nog steeds af hoe zoiets nu rijdt....
Japanse MINI?
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Leuk gedaan Ivo
Tís iedere keer weer schrikken als ik zo'n Suzuki tegenkom met strepen en/of wit dak (en heb ook al eens geblokte spiegels gezien).
Mijn tenen trekken dan krom en daardoor gaat vanzelf het gaspedaal naar beneden en dan scheur ik er vanzelf voorbij, ik kan er niks aan doen

Tís iedere keer weer schrikken als ik zo'n Suzuki tegenkom met strepen en/of wit dak (en heb ook al eens geblokte spiegels gezien).
Mijn tenen trekken dan krom en daardoor gaat vanzelf het gaspedaal naar beneden en dan scheur ik er vanzelf voorbij, ik kan er niks aan doen

- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
MINIJCW schreef:en de S spokes dan, althans een goede replica
Lange tijd heb ik foto's in m'n Gallery gehad met een Swift in de showroom met S-spokes eronder. Ik ben nog naar buiten gelopen om naar de mijne te kijken, maar zag geen verschil. Ik heb geen proefrit gemaakt in zo'n "ding", maar je zit heel raar in zo'n ding. Het dak is erg hoog en je zit erg rechtop, je zit meer als in een midi-MPV.Arjan schreef:@ coen: dat noemen ze vast de S Brokes. Beschikbaar in het Koeper-pakket
- Sepp
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

"We've got a thing that's called...MINI love"
Ik vind die Swift aan de buitenkant best een geinig karretje, maar absoluut geen vergelijking met een MINI natuurlijk. Maar je snapt toch niet dat ze op zo'n Swift dan een Cooper pakket gaan verzinnen??
En zeker niet dat mensen dat dan ook nog gaan bestellen
Laten die Japanners gewoon 's zelf wat verzinnen...
En zeker niet dat mensen dat dan ook nog gaan bestellen

Laten die Japanners gewoon 's zelf wat verzinnen...

"We've got a thing that's called...MINI love"
- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
. Er zijn dus mensen die er nog in trappen ook
. Ach ja, wij weten gelukkig wel beter en als zo'n Swift-rijder een echte MINI tegenkomt op een bochtig weggetje komt hij er ook wel achter dat een Suzuki nooit een MINI wordt, zelfs niet met een wit dak en streepjes
.
Een vriendin van m'n moeder had tegen haar gezegd dat er bij de Suzuki-dealer een rode MINI te koop staatturbootje schreef:Zijn het geen 2 Mini´s op de foto?...![]()

- Gnoekie
- 4 op een rij!
Bericht
Ik weet niet beter dan dat ze zo'n Swift standaard met bananensmaak aan de binnenkant van de ramen afleveren!?Mini Poeper schreef:Ik heb geen proefrit gemaakt in zo'n "ding", maar je zit heel raar in zo'n ding. Het dak is erg hoog en je zit erg rechtop, je zit meer als in een midi-MPV.

- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hier een verhaaltje van Clarkson.
Eindelijk is hij eens positief (zo lijkt het)
blz 1 bevat altijd veel bla bla als warming up voor blz. twee en zijn plot op het einde.
Eindelijk is hij eens positief (zo lijkt het)

blz 1 bevat altijd veel bla bla als warming up voor blz. twee en zijn plot op het einde.
Onze sponsors