Dat is mooi klote zeg Hopenlijk is het te repareren, hoe is het eigenlijk gebeurd? Mocht het niet te maken zijn dan kan je toch nog altijd kiezen voor een 2e hands MINI
Sjeetje ik kom net thuis en lees ik dit hier. Wat een k#t nieuws zeg.
Hoop dat het snel allemaal weer goed komt, blij te horen dat er met jullie niks is. Sterkte!
Sterkte de komende tijd en we zijn blij dat jij/jullie ongedeerd zijn!
Wij hebben na ons ongeval met onze vorige 'het' gevoel wat we voor het ongeval hadden met die MINI niet meer teruggehad. De schade viel bij ons toen nog mee (12K) maar dat is al dicht bij Economisch TL.
Het zijn moeilijke keuzes maarre..... de MINI heeft je wel goed beschermd ik zou het toch weer overwegen een MINI te kiezen
STERKTE!
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
Ej FunkyRAT, dat bedoelde je dus met de Mini bij de Dealer Balen man! Wel goed om te weten dat de Mini goed veilig is, gezien dat jullie er alle 2 heel uit zijn gekomen! Hebben jij en je bijrijder verder nergens last van, nek rug ed?
Misschien niet helemaal het juiste tijdstip om te vragen maar wat is er precies gebeurd? Is het ongeluk ook in Zoetermeer gebeurd of nie? Weten ze al hoe erg je Mini eraan toe is?
Is altijd maar de vraag als ie erg in de kreukels heeft gelegen hoe ie gefixt wordt. Volgens mij wordt het er nooit echt beter van