Tijd voor een facelift JCW StuurGash schreef:Vergeet ook niet een paar knappe stoelen op te zoekenDit zijn de facelift Recaro's in mijn R50.

Tijd voor een facelift JCW StuurGash schreef:Vergeet ook niet een paar knappe stoelen op te zoekenDit zijn de facelift Recaro's in mijn R50.
();:/(@&€. Ik wist niet dat je die nog (te koop) had.mushrop schreef:Heb ik net m'n Aero skirts en voorbumper verkocht Marc….
Heeft iemand hier ervaring mee ? Met andere woorden kan ik velgen van een Gen 2 mini onder een R53 monteren ?Broekies schreef: Terugkijkend naar de foto's vroeg ik me nog wel af of de velgen uitwisselbaar zijn tussen een R53 en een Generatie 2 mini ? Op een van de Clubmans zaten velgen die me ook erg mooi lijken onder een R53
Ja, wielen kunnen uitgewisseld worden. Alleen niet die van de countryman/paceman, want die hebben 5x120 ipv 4x100. Maar 1st gen en 2nd gen kunnen gewoon op allebei de types.Broekies schreef:Heeft iemand hier ervaring mee ? Met andere woorden kan ik velgen van een Gen 2 mini onder een R53 monteren ?Broekies schreef: Terugkijkend naar de foto's vroeg ik me nog wel af of de velgen uitwisselbaar zijn tussen een R53 en een Generatie 2 mini ? Op een van de Clubmans zaten velgen die me ook erg mooi lijken onder een R53
Alvast bedankt,
Marc
Onze sponsors