Wat enorm klote weer!! I know the feeling,
want ik heb dit soort dingen ook altijd
Krassen *&*$#^$
- Sepp
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- new mini
- Volledig MINI minded!
Bericht
Maar is idd wel weer balen dat je zelf voor de schade moet opdraaien
Ja denk dat er dan velen records verbroken gaan wordenfrankie schreef:Als ik het zou ZIEN gebeuren denk ik dat ik een nieuwe wereldrecord zou neerzetten op afstand richting auto en dader(s)......

Maar is idd wel weer balen dat je zelf voor de schade moet opdraaien

- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Geen idee of het jeugd is, voor hetzelfde geld iemand uit de buurt die vindt dat ik zijn/haar plaats bezet houd....new mini schreef:Ik kan er over mee praten bij jouw is alleen veel erger als bij mij maar het is altijd balen dat het moet gebeuren![]()
Ze moetsen idd harder aangepakt gaan worden die jeugd teminsten als het jeugd is![]()
Sterkte ermee
- new mini
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja dat zou ook nog kunnen maar daar kom je niet meer achter jammer genoegfrankie schreef:Geen idee of het jeugd is, voor hetzelfde geld iemand uit de buurt die vindt dat ik zijn/haar plaats bezet houd....new mini schreef:Ik kan er over mee praten bij jouw is alleen veel erger als bij mij maar het is altijd balen dat het moet gebeuren![]()
Ze moetsen idd harder aangepakt gaan worden die jeugd teminsten als het jeugd is![]()
Sterkte ermee

- MiniMatt
- Mod virus alert!
Bericht
Tjonge jonge... Heel stoer hoor zo effe iemand anders zijn auto bekrassen... Je hoort het idd steeds vaker...
En het kost JOU weer geld en nog wel een kleine 400 Euri's! Probeer mijn Mini altijd in een parkeergarage te zetten, maar ja, die heb je niet overal...
En het kost JOU weer geld en nog wel een kleine 400 Euri's! Probeer mijn Mini altijd in een parkeergarage te zetten, maar ja, die heb je niet overal...
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
dat 'valt nog mee'. Ze wisten mij te vertellen dat de kras op de deur (zo'n zelfde als jij) betekende dat de hele deur opnieuw moet. €900,- werd me voorgerekend....
iDD
frankie schreef:Nope, helaas niet. Trouwens eerste schatting van de kosten binnen €390.....
dat 'valt nog mee'. Ze wisten mij te vertellen dat de kras op de deur (zo'n zelfde als jij) betekende dat de hele deur opnieuw moet. €900,- werd me voorgerekend....
iDD
Onze sponsors