Nadeel is idd het onderstel bij een ONE. Deze heeft een standaard onderstel ipv een sportonderstel.
Excellent tastenjuwdaij schreef:Vandaag weer eens een nieuwe offerte gehaald bij (weer) een andere dealer...
Aankomende week wordt de knoop doorgehakt. Het wordt sowieso een cooper cabrio in pepper white. Nu de details nog.
en dat is precies wat ze willen als merknjuwdaij schreef:Ow, nou ik dacht eerlijk gezegd ook altijd als ik een ONE zag, dat het een een beetje een wannabe was die niet genoeg centjes had. (Zoals ik zelf dus haha).![]()
Gelukkig hoef ik er dan qua rijprestaties niks van te merken.
Al naar de Side walk gekeken? veel extra`s voor relatief weinig. Zelf ging ik ook voor de cooper cabrio, maar heb nu serieus de side walk in gedachte.njuwdaij schreef:Vandaag weer eens een nieuwe offerte gehaald bij (weer) een andere dealer...
Aankomende week wordt de knoop doorgehakt. Het wordt sowieso een cooper cabrio in pepper white. Nu de details nog.
Side-Walk heeft vreemde kleurstellingen. Ik vind het ook absoluut niet mooi. Maakt de cabrio ietwat oubollig.njuwdaij schreef:Ja, serieus gekeken, maar ik vind de kleur leer niet mooi. Het had net wat meer creme/bruin moeten zijn en wat minder rood.
In combinatie met de kleur metallic groen, vind ik het wel meer mooi, maar ik wil perse een witte....
Die SideWalk is volgens mijn dealer niet met zwart leer te krijgen, dus...
Bij de Cooper ookMini Poeper schreef:Er waren, dacht ik, bij de pré-facelift modellen ook wat mechanische verschillen tussen een One en een Cooper. Sinds de facelift zijn er (nagenoeg) geen mechanische verschillen. Bij een One is het sportonderstel tegen bijbetaling erbij te bestellen.
Onze sponsors