deze mist alleen zn panoramadak..coendek schreef:erg cleane auto... ik zeg doen!
liever een kale S dan een volle cooper
en we zijn niet zo witte daken fans..maar deze is wel erg mooi
deze mist alleen zn panoramadak..coendek schreef:erg cleane auto... ik zeg doen!
liever een kale S dan een volle cooper
is het zo verslavend dan..hahahaMiniMatt schreef:Proefritje doen in een S? Goed idee!
Dan heb je aan het eind van de dag gegarandeerd een S op je oprit staan!
maar heb je dan in de stad een zware rechter voet of trek je gewoon op??Nexus schreef:Net de S volgegooid. 70 euro opgebrand in 380 hele km's. 50% snelweg, 50% binnenwegen. 't Is maar om je vast te waarschuwen
Ik heb vooraf de keuze uitgemaakt dat me dat niets uitmaakt. Iets wat je wel bewust moet doen.
Zoiets haal ik ook in de Cooper.pje en daan schreef:maar heb je dan in de stad een zware rechter voet of trek je gewoon op??Nexus schreef:Net de S volgegooid. 70 euro opgebrand in 380 hele km's. 50% snelweg, 50% binnenwegen. 't Is maar om je vast te waarschuwen
Ik heb vooraf de keuze uitgemaakt dat me dat niets uitmaakt. Iets wat je wel bewust moet doen.
met onze cooper rijden we ongeveer 540km op een tank snelweg/stad's verkeer
ok ja dat is duidelijk..Nexus schreef:Zoiets haal ik ook in de Cooper.pje en daan schreef:maar heb je dan in de stad een zware rechter voet of trek je gewoon op??Nexus schreef:Net de S volgegooid. 70 euro opgebrand in 380 hele km's. 50% snelweg, 50% binnenwegen. 't Is maar om je vast te waarschuwen
met onze cooper rijden we ongeveer 540km op een tank snelweg/stad's verkeer
Ik reed gewoon vlotjes, niet aso hard ofzo, eigenlijk niet anders dan in de Cooper (rij daar volgens de boordcomputer 8.5 l/100km). De S valt vast zuiniger te rijden maar ik denk dat ik 't niet kan laten, dat vermogen wil ik gewoon aanspreken.
Heb net eens BP Ultimate 98 getankt, eens kijken of het scheelt in het verbuikt.
Onze sponsors