dude echt mega klote man!! Geen woorden voor.. Keep me posted over hoe en wat!!
Misschien dat ik in de toekomst nog iets voor je kan betekenen.. Let me know!
Groeten
Coen
GESTOLEN!!! Zwarte MINI in Arnhem
- Sepp
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

"We've got a thing that's called...MINI love"
Dit is zo'n beetje het kloterigste dat je kan overkomen. Ik kan me alleen niet voorstellen dat deze MINI hierna nog ongestoord door Nederland kan rijden of te koop kan worden aangeboden zonder meteen door een van ons gespot te worden. Dat is het nadeel van een MINI stelen. Er zijn er bijna geen 2 hetzelfde. Dus misschien duikt ie toch weer ergens op? Of hij moet meteen het land uit gesmokkeld zijn uiteraard. In ieder geval heel veel sterkte ermee Daan.

"We've got a thing that's called...MINI love"
- Daantje
- Be Mini
Bericht
Ja, dat is mijn verwachting en die van de politie ook. Er staan bij mij in de straat en directe omgeving dat ik weet 4 MINI'S.
Volgens de politie gaat het tegenwoordig op "bestelling" het stelen van auto's. Dus dan geeft men de kleur en uitvoering op en dan jatten maar.
De kans dat mijn MINI word teruggevonden was volgens de politie vrij klein, omdat er verder ook geen sporen te vinden waren (geen gebroken glas. e.d.) verwzchten ze dat hij is opgetakeld.
Geluk bij een ongeluk is dat ie wel All Risk verzekerd was, alleen moet ik nu wel een maand wachten ( en met de trein naar Utrecht) aangezien mijn classic half uit elkaar ligt ( wat een timing van mij
) hahaha
Bedankt allemaal voor het medeleven
groeten Daan
coendek schreef:ik verwacht naar POLEN oid.. arnhem.. dicht bij de duitse grens...
Ja, dat is mijn verwachting en die van de politie ook. Er staan bij mij in de straat en directe omgeving dat ik weet 4 MINI'S.
Volgens de politie gaat het tegenwoordig op "bestelling" het stelen van auto's. Dus dan geeft men de kleur en uitvoering op en dan jatten maar.
De kans dat mijn MINI word teruggevonden was volgens de politie vrij klein, omdat er verder ook geen sporen te vinden waren (geen gebroken glas. e.d.) verwzchten ze dat hij is opgetakeld.
Geluk bij een ongeluk is dat ie wel All Risk verzekerd was, alleen moet ik nu wel een maand wachten ( en met de trein naar Utrecht) aangezien mijn classic half uit elkaar ligt ( wat een timing van mij

Bedankt allemaal voor het medeleven

groeten Daan
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Wat een nachtmerrie.
Het idee dat iemand anders in je trots rijd en wat waar hoe. Daan, ik hoop van harte dat je Mini weer heelhuids de weg naar huis terug vindt.
Heel veel sterkte.
Gr. PC

Het idee dat iemand anders in je trots rijd en wat waar hoe. Daan, ik hoop van harte dat je Mini weer heelhuids de weg naar huis terug vindt.

Heel veel sterkte.
Gr. PC

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Sterkte ermee.
Die auto zie je niet meer terug, en gelet op het feit dat ze meestal afgeragd en beschadigd worden na de diefstal, is dat misschien maar beter ook.
Die auto zie je niet meer terug, en gelet op het feit dat ze meestal afgeragd en beschadigd worden na de diefstal, is dat misschien maar beter ook.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Onze sponsors