Dak Restylen poging 1
- SCUD
- Mod virus alert!
- Locatie: Vught
Bericht
Ja, ik ook. Heb net gebeld met MINI Nl, en een klacht ingediend. Het werd uiteindelijk een klasiek "kastje muurtje" verhaal. Mini Nl verwijst mij gewoon net zo hard weer terug naar de dealer. Maar niemand kan op dt moment zeggen WAAROM er op een duidelijke constructie fout een verloop tijd van 3 jaar zit. Een beetje schandelijk in mijn ogen, en heb het idee dat de medewerker van MINI NL die ik aan de lijn had dat ook wel vondt. Ik zou iniedergeval morgen bevestiging van het gesprek en de klacht krijgen, en dan wordt er zo snel mogelijk aan een antwoord gewerkt, zei men. Ik ben eigenlijk best bereid hier wat ver in te gaan, want ik vind dat dit gewoon onder coulance geregeld moet worden, na 3, 4 of na 10 jaar. Het is een constructie fout, geen slijtage.
Surreality Just Got Funky!
- SCUD
- Mod virus alert!
- Locatie: Vught
Bericht
Na 2 dagen al een uitspraak van MINI NL. Ben erg teleurgesteld eigenlijk. Gezien de leeftijd van mijn MINI (2003???????) is er van coulance geen sprake meer, en moeten de reparatie kosten op mezelf verhaald worden.
"Veel spijt, sorry...blah blah blah...excuses voor Uw ongemak"
Ben hier niet tevereden mee, en uiteindelijk geven ze geen antwoord op mijn vraag WAAROM er op een duidelijke construktie fout een "tijd voor coulance" hangen.
To be continued...
"Veel spijt, sorry...blah blah blah...excuses voor Uw ongemak"
Ben hier niet tevereden mee, en uiteindelijk geven ze geen antwoord op mijn vraag WAAROM er op een duidelijke construktie fout een "tijd voor coulance" hangen.
To be continued...
Surreality Just Got Funky!
- SCUD
- Mod virus alert!
- Locatie: Vught
Bericht
Moet je eerlijk zeggen dat ik geen idee heb wat verder te kunnen bereiken. Het ligt ZEKER niet aan Renova, die hebben me verder netjes behandeld (as usual) maar wat betreft de coulance regeling moet ik echt bij MINI Nl zijn, en die zegt simpelweg dat er een tijd van 3 jaar of 100000km's aan vast hangt. Ik zit erover heen (vreemd genoeg doet het probleem zich nu pas voor) en heb geen recht op coulance. He bedrijf waar ik in eerste instantie de "restyling" heb laten doen werkt op basis van "no cure no pay", en zei me dat ik bij hun verder kon gaan met reparatie. Nu we weten wat er moet gebeuren zal het geen probleem zijn...het valt me alleen erg tegen van BMW/MINI Nl.
Surreality Just Got Funky!
- new mini
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Strijen
Bericht
Mmm ja is idd niet netjes en valt me ook heel erg tegen!
Is voor jouw ook balen dat het na 3 jaar gebeurd zeg!
Maar nu ga je dus veder waar je de 1ste keer hebt laten maken en wat vinden hun ervan dan?
Kan Renova misschien niet een vriendlijk prijsje voor je maken ofzo zou dan ook wel weer leuk zijn voor je?
Is voor jouw ook balen dat het na 3 jaar gebeurd zeg!

Maar nu ga je dus veder waar je de 1ste keer hebt laten maken en wat vinden hun ervan dan?
Kan Renova misschien niet een vriendlijk prijsje voor je maken ofzo zou dan ook wel weer leuk zijn voor je?
- SCUD
- Mod virus alert!
- Locatie: Vught
Bericht
Goed, bij MINI Nl valt dus geen coulance te verwachten bij een construktie fout, maar...gelukkig wil de restyler die de eerste poging heeft gewaagt, de nodige modificatie uitvoeren en eventueel het dak wederom restylen. Ik wordt weer ingepland, "no cure, no pay" was gezegt, en ik had de "pay" al gedaan, dus zij willen toch graag ook voor de "cure" zorgen. Niets dan lof voor dit bedrijf tot nu toe!
Van Leeuwen Autoherstel, bekend van de VERWEN JE AUTO DAG in Den Bosch. (Leen auto's zijn gele MINI's!!!)
Van Leeuwen Autoherstel, bekend van de VERWEN JE AUTO DAG in Den Bosch. (Leen auto's zijn gele MINI's!!!)
Surreality Just Got Funky!
- Jenkins
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Sittard
Bericht
Ik vat zo iets dus niet he...
Een bedrijf dat zich zooo gemakkelijk achter een garantietermijn o.i.d. verschuilt!
En dat, terwijl ook deze kwestie weer zo'n enorm open doel is,
om je als bedrijf van je goede zijde te laten zien...
En kunt tonen dat je service en klantvriendelijkheid WEL hoog in het vaandel hebt staan.
Dus niet alleen geïnteresseerd bent in verkoopcijfers, marge en winst.
We weten allemaal dat service, zeker op korte termijn, geld kost.
Maar de schade die men zich zelf berokkent
door het afwijzen van een garantieclaim is maar moeilijk in geld uit te drukken!
BMW en dus ook Mini staan al niet bekend als zijnde een coulante importeur.
Ze hadden deze kans zo gemakkelijk kunnen aangrijpen en dit bekende mankement en erkende fout,
ook na verstrijken van een garantietermijn, kostenloos te verhelpen.
Maar helaas. Het schijnt lekker te zitten, die ivoren toren.

Een bedrijf dat zich zooo gemakkelijk achter een garantietermijn o.i.d. verschuilt!

En dat, terwijl ook deze kwestie weer zo'n enorm open doel is,
om je als bedrijf van je goede zijde te laten zien...
En kunt tonen dat je service en klantvriendelijkheid WEL hoog in het vaandel hebt staan.
Dus niet alleen geïnteresseerd bent in verkoopcijfers, marge en winst.
We weten allemaal dat service, zeker op korte termijn, geld kost.
Maar de schade die men zich zelf berokkent
door het afwijzen van een garantieclaim is maar moeilijk in geld uit te drukken!
BMW en dus ook Mini staan al niet bekend als zijnde een coulante importeur.
Ze hadden deze kans zo gemakkelijk kunnen aangrijpen en dit bekende mankement en erkende fout,
ook na verstrijken van een garantietermijn, kostenloos te verhelpen.
Maar helaas. Het schijnt lekker te zitten, die ivoren toren.

Onze sponsors