Tja en dat bevreesd me een beetje....aan de andere kant, net ff brienenoord op gereden, sprintje tegen een leon cupra en die kwam me pas na de 140 voorbij gezet, dus aan de acceleratie ligt het niet. Lijk vooral alsof ik topsnelheid mis.frankie schreef:Lijkt me ook, 220 haalde ik al toen m'n S nog standaard was.
Topsnelheid R53 works
- minipino
- Mod virus alert!
Bericht
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
tja, het is of het één of het ander.
OF topsnelheid OF sprint.
EN-en is maar voor sommigen weggelegd.
iDD
OF topsnelheid OF sprint.
EN-en is maar voor sommigen weggelegd.
iDD
- kevinmini
- Nieuwsgierig
Bericht
Hou hem zo veel mogelijk op de 4000 toeren of iets daarboven en geef dan maar eens gas, en of die dan snel is.
Heb zelf een s-je en wanneer die mevrouw of meneer die mij probeert bij te houden vervelend word, zet ik hem op de 4000-4200 toeren in zijn 4 en dan gaat hij als de bliksem.
Topsnelheid is van veel factoren afhankelijk: bandenspanning, gewicht wat in de auto aanwezig is, soort benzine, weersomstandigheden en gesteldheid van het wegdek....., is dus lastig te vergelijken. In principe zou een R53 works sneller moeten zijn R56 maar dat zijn geen grote verschillen.
Heb zelf een s-je en wanneer die mevrouw of meneer die mij probeert bij te houden vervelend word, zet ik hem op de 4000-4200 toeren in zijn 4 en dan gaat hij als de bliksem.
Topsnelheid is van veel factoren afhankelijk: bandenspanning, gewicht wat in de auto aanwezig is, soort benzine, weersomstandigheden en gesteldheid van het wegdek....., is dus lastig te vergelijken. In principe zou een R53 works sneller moeten zijn R56 maar dat zijn geen grote verschillen.
- Miniboard
- Volledig MINI minded!
Bericht
. Mijn R53-Works van 2005 heeft bij Speedy MINI 237km/u op de diverse GPS-meters gehaald (met 2 man erin).
Kan bevestigen dat die van Janny en Peter bloedsnel ispeter schreef:Toen onze S nog standaard was heb ik op een lege A44 (de brug bij de Kaag stond open en ging niet meer dicht) een aantal kilometer 225km/h gereden.
Bij de laatste Vierlandenrit reed ik in Duitsland met Miniboard achter me aan (S Works) een eindje 225km/h in z'n 5.... Dit was licht heuvel op en met de kap open, dus op de vlakke weg met de kap dicht moet het toch wel richting de 235km/h uur gaan.

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Zoals gewoonlijk was die van mij weer niet vooruit te branden!
215 op de teller max. op de GPS 206 ofzo. Vorig jaar 228... ik weet niet waar die het laat!
iDD....... mailtje naar Klaas zit al in de draft
215 op de teller max. op de GPS 206 ofzo. Vorig jaar 228... ik weet niet waar die het laat!
- minipino
- Mod virus alert!
Bericht
237 op GPS is zeker 240 op de teller neem ik aan, ik ga van de week maar weer eens naar duitsland rijden. FF kijken of er al verandering in zit.Miniboard schreef:Kan bevestigen dat die van Janny en Peter bloedsnel ispeter schreef:Toen onze S nog standaard was heb ik op een lege A44 (de brug bij de Kaag stond open en ging niet meer dicht) een aantal kilometer 225km/h gereden.
Bij de laatste Vierlandenrit reed ik in Duitsland met Miniboard achter me aan (S Works) een eindje 225km/h in z'n 5.... Dit was licht heuvel op en met de kap open, dus op de vlakke weg met de kap dicht moet het toch wel richting de 235km/h uur gaan.
. Mijn R53-Works van 2005 heeft bij Speedy MINI 237km/u op de diverse GPS-meters gehaald (met 2 man erin).
- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
Dat hou ik met mn coopertje bijna nog bij!
Dat is echt niet goed!iDarkDesign schreef:Zoals gewoonlijk was die van mij weer niet vooruit te branden!

- Hans
- Volledig MINI minded!
Bericht
Soms heeft de mini er meer zin in dan andere keren.. dat hebben we gister wel gemerkt richting ring.. Op de heenweg net even de 238 aangetikt met pijn en moeite en op de terugweg zat ik echt in een scheet zo op de 230 (moest van het gas af) Het blijft een autootje met gebruiksaanwijzing 

- Kiwi_Kevin
- Mod virus alert!
Bericht
Kijk je uit op de N11, daar verstoppen ze die mobiele flitsers altijd op geniepige plekken! Laast stond de auto precies achter zo'n brug, onzichtbaar totdat je er voorbij bent en de flitser achter een hm bordje, bijna niet te zien!frankie schreef:Voorlopige top is 220 in 5, toen was de weg op (stoplichten op de N11) niet de voorwaartse drang, binnenkort meer pogingen
![]()
Onze sponsors