Cooper S en wasstraat.....wel of niet?
- maus105
- Bonkey
- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik kuis mijn auto altijd met de hand, maar nu had ik echt geen zin en hij stond serieus vuil. Dus maar ff rap erdoor, en nu staat em vol kleine krasjes
. Had hem beter zoiezo met de hand gekuist, hem dan achteraf toch nog eens met een natte spons de afwerking gedaan en velgen nog eens gepoetst ... 

- Jenkins
- Volledig MINI minded!
Bericht
Damn!
Zeker op zwart springen kleine (poets)krasjes zooo in het oog.
Snel laten polijsten bij de Meguaier workshop?
Fred schreef:Ik kuis mijn auto altijd met de hand, maar nu had ik echt geen zin en hij stond serieus vuil. Dus maar ff rap erdoor, en nu staat em vol kleine krasjes.
Damn!
Zeker op zwart springen kleine (poets)krasjes zooo in het oog.
Snel laten polijsten bij de Meguaier workshop?
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Mijn neefje wast hem elke zondag met een schuursponsje, helpt heel goed tegen de vast zittende vogelpoep!!
gr.
floris

gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- maus105
- Bonkey
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
gr.
floris
die vind mijn neefie wel het prettigst geloof iktysie schreef:Toch wel zo'n stalen versie mag ik hopenflorisvandam schreef:Mijn neefje wast hem elke zondag met een schuursponsje, helpt heel goed tegen de vast zittende vogelpoep!!![]()
gr.
floris![]()

gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
- Sicco
- Bijna verslaafd
Bericht
Iets mis met een half uurtje lichaamsbeweging? Ik was mijn kleintje ook lekker met een spons, een emmertje warme speciale autoshampo, nóg een emmertje lauw schoon water en een schone handdoek. Ik sjouw me alleen steeds een kleine breuk van mijn huis naar onze parkeergarage, maar het is wel goed voor mijn (niet al te) slanke lijn... 

Ik heb niet de grootste, maar zeker ook niet de kleinste, echter wel degelijk de fijnste!!! auto
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Bij onderhoud de dealer instrueren dat de auto NIET gewassen moet worden. Ben je zuinig op je auto, jaagt de dealer hem even door de wasstraat. Ik snap dat veel klanten dat als service ervaren, maar ik wil het gewoon niet.
En dan nog een verhaal ophangen dat zij door een moderne wasstraat gaan met doeken ipv borstels. Alsof die geweldig zijn...
En dan nog een verhaal ophangen dat zij door een moderne wasstraat gaan met doeken ipv borstels. Alsof die geweldig zijn...

Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
Die zijn wel beter ja, enkel krijg je krassen door het vuil die eraan blijft kleven door andere auto's ...mderijke schreef:Bij onderhoud de dealer instrueren dat de auto NIET gewassen moet worden. Ben je zuinig op je auto, jaagt de dealer hem even door de wasstraat. Ik snap dat veel klanten dat als service ervaren, maar ik wil het gewoon niet.
- Ries
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nog voor onze zuiderburen, misschien dat jullie niet zo zuinig zijn en enkel schone auto's door een wasstraat sturen
Tja en wanneer jaagt de gemiddelde Nederlander zijn auto door de wasstraat............... inderdaad als ie erg vuil is. Dus is dat vuil van die ander autos er altijd wel aanwezig.Fred schreef:Die zijn wel beter ja, enkel krijg je krassen door het vuil die eraan blijft kleven door andere auto's ...
Nog voor onze zuiderburen, misschien dat jullie niet zo zuinig zijn en enkel schone auto's door een wasstraat sturen

Onze sponsors