BMW/Mini Den Haag....bout slecht aangedraaid...

Van alles over de 1ste generatie MINI.
Meani
Be Mini
Be Mini
Contacteer:

04 jun 2008, 19:41

Mini dealer Jorssen schoten:
Rubbers vd draagarmen laten vervangen.
Bij het demonteren een bout hiervan afgebroken in het subframe.
Gevolg: heel nieuw subframe, een stuur dat naar rechts staat als
ik rechtuit rijd en een mini die naar rechts trekt. En bedankt!
Dat ze zulke dingen zelf niet merken...neem aan dat je ff gaat proefrijden
naar een subframe wissel. Hij heeft er 3 weken gestaan dus aan tijd gebrek zou het bijna niet kunnen liggen.
215PK, GRS Intercooler, 15% Alta compressor pulley, 102% Alta krukas pulley, M7 CAI, M7 Strut, M7 OCC, Beek tuning, BBK AP-racing, 18"Rota Subzero, KW V2, Milltek + Bastuck
Afbeelding
mini7benno
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

04 jun 2008, 22:04

Iemand ervaringen met MINI Den Haag 2e schuytstraat, de onze gaat er voor een beurt komende vrijdag. Ik heb al een lijst gemaakt wat ze mogen doen, wat ze niet mogen doen en vooral dat ze me op de hoogte brengen als ze wat gaan doen. Ik sta niet graag voor verrassingen.
"Tja meneertje, we hebben de remblokken en schijven moeten vervangen, en voor zaten ook nog twee slechte bandjes. U kunt ook met credit card betalen"

Ik blijf een Hollander
MINI Mouse
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

04 jun 2008, 23:40

mini7benno schreef:Iemand ervaringen met MINI Den Haag 2e schuytstraat
bij het inbouwen van onze iPod interface hebben ze ons dashboard flink beschadigd.
Moesten we helaas zelf ontdekken......
Goed je auto nalopen dus als je hem gaat ophalen.

En verder vind ik het een onmogelijke plek waar ze zitten. Heel smal straatje, bomvol met auto's, en ook nog best druk verkeer :s

Maar misschien hadden wij net pech :roll:

Eeeehm, succes :wink:
FunkyRAT
Be Mini
Be Mini

05 jun 2008, 08:09

het is daar best klein en druk, maar de service is er veel beter dan forepark vind ik. Ik ga altijd naar 2e schuyt voor onderhoud eigenlijk. Ze melden het ook altijd als er iets vervangen moet worden en vragen om toestemming (bij mij althans). Binnenkort weer eens bellen voor een grote beurt.

Locatie is inderdaad slecht maar het is dan ook geen hoofdvestiging.
Marcel Always Open
Cabrio-King

05 jun 2008, 21:13

Mini den haag is heel goed in je auto door de wasstraat halen, zelfs als je duidelijk instructie geeft dat ze dat niet moeten doen. :evil: Ze schrijven het dan leuk op de werkbon, markeren zelfs met viltstift en toch doen ze het.

Daarna zijn ze er heilig van overtuigd dat hun wasstraat geen krassen geeft... :s :s
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Xanlle
Mod virus alert!
Mod virus alert!

05 jun 2008, 21:19

Ze zijn ook goed in bellen. "Jullie bellen als hij klaar is?". Jaja tuurlijk. Even uw nummer controleren. U hoort snel van ons. 5 uur. Hmmm, maar even bellen met MINI Den Haag. "Ja die staat klaar" (Ze zouden toch bellen??) :cry:
wickedwendy
Enthousiast
Enthousiast

06 jun 2008, 22:45

Vandaag de MINI weggebracht en opgehaald bij de 2e schuytstraat. Idd klein straatje, maar er was een plekje voor WW voor de deur. Daarna kon ik in 5 minuutjes naar mijn werk lopen. En dat vind ik best handig: niks geen gekloot met OV of een dure leenwagen. Benno is netjes gebeld voor op- en aanmerkingen (het schijnt dat ik toch nergens verstand van heb :oops: ).
De rekening en de nog komende kosten zijn minder, maar daar kunnen zij weinig aan doen.
Afbeelding
If things don't go right....go left!
mini7benno
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 jun 2008, 22:53

Ventilator 1e stand kapot (moet vervangen worden)
Kabel in de bestuurdersstoel gebroken. (gaat alleen nog maar naar voor en naar achter, maar schuift niet meer automatisch naar voren als je de kinderen in wil laten stappen)
Motorsteun lekkage (hebben ze nog nooit van gehoord en dus niet op voorraad), ik meen dat het hier een bekend probleem is, wellicht nog iets van coulance te bedingen?
Remmen op 3 mm (dus bijna aan vervanging toe)

Laat maar komen die afschrijving...

Inderdaad nette service
Marcel Always Open
Cabrio-King

07 jun 2008, 08:58

Bij mijn defecte motorsteun (Forepark) was dit gewoon op voorraad en kon gewoon met de onderhoudsbeurt meegenomen worden.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

09 jun 2008, 01:34

Bij mij onder garantie vervangen, komt veel voor bij facelift MINI's (dus ook cabrio's).

Terug naar “MINI-talk”