Laatste Mini Cabrio loopt van de band
- Sicco
- Bijna verslaafd
Bericht
Euh... de polemiek tussen mij en mini7benno is inderdaad het levende bewijs dat het maar gauw weer eens mooi weer moet worden. Overigens ken ik de goede heer benno helemaal niet, dus of we nou wel of geen vriendjes zijn... ik zou het niet weten.
Back on topic en analoog aan een Franse uitdrukking: "De R52 is dood, leve de R57" . Ik durf te wedden dat het heel prachtig weer was, toen de eerste R57's hun testrondjes reden. De weergoden houden namelijk ook van de Mini. En dit is allemaal echt slap gelul, maar toch wel een beetje grappig?
Groetjes van Sicco.
Back on topic en analoog aan een Franse uitdrukking: "De R52 is dood, leve de R57" . Ik durf te wedden dat het heel prachtig weer was, toen de eerste R57's hun testrondjes reden. De weergoden houden namelijk ook van de Mini. En dit is allemaal echt slap gelul, maar toch wel een beetje grappig?
Groetjes van Sicco.
Ik heb niet de grootste, maar zeker ook niet de kleinste, echter wel degelijk de fijnste!!! auto
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
i repeat myself, but....
R52 =

(gisteren opgehaald)
R52 =

(gisteren opgehaald)
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- mini7benno
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ongenuanceerd of niet. Ik dacht dat men onderhand mijn opmerkingen op het forum wel kon. Moest iig met een grappige ondertoon gelezen worden
Veel topics verzanden in oeverloos geouweneel over van alles en nogwat, vandaar.
Voorlopig zijn de R52's de cabrio's van MINI en laat de R57 nog even op zicht wachten.
Mooie mijlpaal een dikke 160.000 cabrio's van de band laten lopen. Eens te meer een bewijs dat BMW heeft raakgeschoten door het concept MINI over te nemen.
In Oxford lijken ze ook allemaal plezier te hebben aan het maken van de MINI's

Veel topics verzanden in oeverloos geouweneel over van alles en nogwat, vandaar.
En dus zeker nog niet doodmderijke schreef:R52 =![]()
![]()
![]()
![]()

Mooie mijlpaal een dikke 160.000 cabrio's van de band laten lopen. Eens te meer een bewijs dat BMW heeft raakgeschoten door het concept MINI over te nemen.
In Oxford lijken ze ook allemaal plezier te hebben aan het maken van de MINI's
- Hans J
- Volledig MINI minded!
Bericht
x2, wordt zo moe van nodeloos omhaal van woorden om maar genuanceerd te blijven en daarbij de kern van de zaak uit het oog te verliezen en alleen maar bang te zijn iemand op z'n teentjes te trappen en daarbij ook nog altijd off topic te geraken zonder dat daar iemand mee opschiet. Met als gevolg een nodeloos heen en weer zenden van eenen en nullen en daardoor de benodigde capiciteit van onze energiecentrales te moeten opvoeren zodat we straks te maken krijgen met de negatieve effecten van global worming.
EN DAARDOOR EXTRA VAN JE CABRIO KUNT GENIETEN!!
Of MINI over moet gaan tot het bouwen van een amfibisch model
- Shadow_Breaker
- GPc-0001
Bericht
idd ik vin het echt zalig na het werk gewoon dakje openen doen en "rustig" door rijde.Hans J schreef:x2, wordt zo moe van nodeloos omhaal van woorden om maar genuanceerd te blijven en daarbij de kern van de zaak uit het oog te verliezen en alleen maar bang te zijn iemand op z'n teentjes te trappen en daarbij ook nog altijd off topic te geraken zonder dat daar iemand mee opschiet. Met als gevolg een nodeloos heen en weer zenden van eenen en nullen en daardoor de benodigde capiciteit van onze energiecentrales te moeten opvoeren zodat we straks te maken krijgen met de negatieve effecten van global worming.
Onze sponsors