Not yet! Als ik mijn auto kan ophalen zal ik hierom vragen.MarjoleinART schreef:Echt leuk om te zien hoe het resultaat is geworden (qua opnames) Tja de auto hadden we natuulijk al gezien, maar hij is echt mooi geworden, en onze MINI staat er ook een beetje op (de sideskirts)
Hopelijk kun je snel rijden!!
btw.
Heb je ook die ene foto die gemaakt is waar iedereen op staat? Die zou ik graag willen hebben eigenlijk!!
- Marjolein -
Mini 'DGB' langs Beek tuning
- Colmena
- Mod virus alert!
Bericht
- karretje
- Bijna verslaafd
Bericht
Whauw, stoer, gaaf man.
Ben wel benieuwd naar de kleur in het echt.
Maar ziet er mooi uit zo, ben blij dat hij niet "TE" is gemaakt.
Precies goed zo.
Leuk en idd. een aantal bekende Clubbers gezien.
Groetjes
Martin & Karin en tot gauw op een meet om hem in het echt te bewonderen.

Ben wel benieuwd naar de kleur in het echt.
Maar ziet er mooi uit zo, ben blij dat hij niet "TE" is gemaakt.
Precies goed zo.

Leuk en idd. een aantal bekende Clubbers gezien.

Groetjes

MINI...................................The best there is.
- miniminimini
- Nieuw Lid
- miniminimini
- Nieuw Lid
Bericht
ik wel, maar er is bij ons ook een topic over bedoel ik, onder de classic mini eigenaren... (die tenminste nog een échte mini hebben dus
) haha nee hoor, hijs mooi geworden! 

- Mini4me
- One wheel wonder
Bericht
Heftig!!
Hoi Richard,
Nog niet zo lang lid van dit minioten clubje, maar ik heb het virus ook al aardig te pakken (wij hebben hem pas sinds dinsdag).
Met veel interesse de uitzendig gevolgd, knap dat je het hebt aangedurft hoor, valt niet mee om te zien hoe je mini helemaal uit elkaar wordt gehaald lijkt me, maar het resultaat mag er zijn! Gefeliciteerd met je unieke mini!!!
Hoop je gauw een keer te spotten, anders op de eerste meeting waar we op zullen komen dagen.
Groetjes
Sia en Jurriaan.
Nog niet zo lang lid van dit minioten clubje, maar ik heb het virus ook al aardig te pakken (wij hebben hem pas sinds dinsdag).
Met veel interesse de uitzendig gevolgd, knap dat je het hebt aangedurft hoor, valt niet mee om te zien hoe je mini helemaal uit elkaar wordt gehaald lijkt me, maar het resultaat mag er zijn! Gefeliciteerd met je unieke mini!!!
Hoop je gauw een keer te spotten, anders op de eerste meeting waar we op zullen komen dagen.
Groetjes
Sia en Jurriaan.
Don't make up your mind, mind your make up.
- Colmena
- Mod virus alert!
Bericht
Gelukkig dat smaken verschillen en ik ben in ieder geval super blij met deze dikke mini
Echt heel positief zijn ze niet op dit forum (op een enkeling na (miniminimini leuk dat jij wel positief bent)).miniminimini schreef:lees wat wij er van vonden op het minisevenclub forum onder mini chat
Gelukkig dat smaken verschillen en ik ben in ieder geval super blij met deze dikke mini

- mini7benno
- Volledig MINI minded!
Bericht
Beginnen we nu ook weer hier?miniminimini schreef:ik wel, maar er is bij ons ook een topic over bedoel ik, onder de classic mini eigenaren... (die tenminste nog een échte mini hebben dus) haha nee hoor, hijs mooi geworden!
- SjoeksCooper
- One wheel wonder
- Contacteer:
Bericht
Super mooi geworden deze Mini! Mijn complimenten aan de grote beurt, ik vind het meestal maar niks wat ze afleveren...
Veel plezier met deze aparte auto!

Veel plezier met deze aparte auto!

- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Onze sponsors