Mini 'DGB' langs Beek tuning

Van alles over de 1ste generatie MINI.
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

28 sep 2007, 23:15

Dikke Fiets (om maar eens een unieke uitdrukking te gebruiken) :)

Hopelijk heb je hem snel.

Zondagmiddag kan ik pas de avatar maken want de portable met de juiste software die ik altijd in Tilburg gebruik is helaas kapot.
IreneK
One wheel wonder
One wheel wonder

28 sep 2007, 23:20

Ik vind m helemaal GEWELDIG!
Kleur, zo breed, interieur, je dak, TOP!
Heel veel plezier ermee en ik kom m graag n keer live bewonderen op n meeting!
:D :D
WoK
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

28 sep 2007, 23:26

Hij is echt vet!
Ben wel benieuwd naar t spuitwerk en afwerking etc....
moet nog wel ff wennen aan z'n neusje....
weet niet....dat stukkie zwart.....dat heeft weer wel wat...maar aan de andere kant ook weer niet :P ken dr nog niet aan wennen :P
maar is zeker vetjes geworden!!
Die carbon look velgjes zijn ook vetjes! Nu nog zo houden he!!
Veel plezier nog met deze mini!!
FastBunny
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

28 sep 2007, 23:30

Marjolein en ik zijn al bezig het opgenomen stukje om te zetten naar een kleiner formaat zodat het naar youtube/google vide kan :) Dat wordt wel pas morgen eer we hem erop kunnen zetten :)
Afbeelding
coendek
Stoepsleutelaar

28 sep 2007, 23:31

dude... geweldig om te zien hoe de MINI zo geworden is! echt helemaal top! snel in het echt NOG eens bewonderen :lol:

Tot snel jongen en geniet ervan!!! :D

Coen
Knuckles
Mod virus alert!
Mod virus alert!

28 sep 2007, 23:31

Ik was niet thuis dus heb het maar ff opgenomen en bekijk het nu.
Maar het is wel heel erg mooi hoor ! Qua breedte dezelfde uitstraling als de Renault Clio V6. Ook zo wreed 8)
Al is je auto nog snel!! Tis geen MINI...
iDarkDesign
Transformer

28 sep 2007, 23:32

Fantastisch!

meer meer meer!!

iDD
Colmena
Mod virus alert!
Mod virus alert!

28 sep 2007, 23:59

Knuckles schreef:Ik was niet thuis dus heb het maar ff opgenomen en bekijk het nu.
Maar het is wel heel erg mooi hoor ! Qua breedte dezelfde uitstraling als de Renault Clio V6. Ook zo wreed 8)
Ik vind de achterkant ook inderdaad iets weghebben van de Clio V6. Als je voor en achter de mini staat zie je pas hoe breed die auto is. Wat doet 14 cm toch veel met een auto :shock:
Geert-Jan
Mod virus alert!
Mod virus alert!

29 sep 2007, 00:22

Het opnemen is hier niet helemaal goed gegaan. Wordt het ook nog een keer herhaald?
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

29 sep 2007, 00:32

Gezellig met z'n allen gekeken bij het kartcentrum in Breda.
Was leuk om te zien zo zonder geluid. :mrgreen:
Veel plezier met jullie New Ride Richard en Inge

@Marc en Des: ik was lekker als eerste thuis. :)) :mrgreen:
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"

29 sep 2007, 01:58

Zo ook ik heb samen met velen bij het kartcentrum in Breda zitten kijken. Heb het thuis ook nog eens rustig MET geluid bekeken maar damn hij is heel DIK geworden zeg :shock: Heel veel plezier ermee 8) Je kan er trots op zijn zo maar ik wil hem wel in het echie zien :mrgreen:

Aan alle mensen die er vanaaf ook bij waren het was weer KEI gezellig :mrgreen:

Greetz BigD
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

29 sep 2007, 01:59

Jaja als eerste thuis en daar hing een deal aan!! Ook een afterparty starten... heb nog niks gezien :( hahaha

Ff kort dan voor iedereen. Vandaag gemeet bij de Mc Donalds in Breda.... We waren toch al snel met een auto of 15 dacht ik zo. Echt iedereen was er en leuk nieuwe mensen eens wat langer te spreken... Rick, jongen start een fonds dat elke R56 zoals die van jou wordt. Wat een schoonheid op de weg zo laag..... En ja Des GOUD!! >) >)

Ff lekker binnen wat gegeten en toen door naar een plek waar we Colmena's auto konden bekijken in de DGB. Tsja daar sta je dan als Amsterdammer in Breda met Bredanaars die niet weten waar ze de DGB kunnen gaan kijken. De kartbaan in Breda had toch TV's de vorige keer dacht ik... en ja besloten 10 minuten voor het begin van de uitzending daarheen te gaan.

Aangekomen gelijk gevraagd of de TV op Veronica stond. Die eigenaar snapte er niks van. Drankje bestelt en toen heel sneakie het geluid aangezet. Vond ie wat minder, maar we hebben nog iets meegekregen ervan.

Uiteindelijk de hele uitzending gezien, gelachen om de verbaasde gezichten van Mike&Marjolein (jullie stonden er super vaak op), Sid, Coendek, Ida, Rick, Marcel, TBL (Verscholen onder zijn petje) en wie allemaal nog meer... Ik zag er zo veel van de club. NewMINIclub sticker nog vol in beeld...

Het mooiste waren alle beelden van hoe de Mini was... Da ding was toch wel serieus in thema en mooi en dan gaan ze hem verbouwen.... OMG... En dan denk je wat wordt dit...

Mijn mening..... auto uniek in zijn soort.... Carbon niet mijn ding, verder super bak om te zien. Vooral die dakvlag die GESPOTEN is (zelfs over de vleugel), vind ik briljant! Erg mooi geworden.... Van voren serieus enorm breed en van achteren weet ik het niet. Liever een open bumperkit gezien dan deze ronde.... Voor wat rommelig denk je de eerste keer, maar je blijft kijken erna! Vooral de grill vind ik meesterlijk en zeker als de kap open gaat!

Op de sideskirts kan je nu taart eten. Is eens wat anders dan bij Hans achterop de GP. Maar ff een vraagje? Waar zijn je witte achterlichten? Die lieten ze zien in de show en nu heb je ze niet meer..... Lijkt me wel een must... Ik snap nu ook waarom de knipperlichten wegmoesten.

Jammer dat ze niet de velgen erop deden die die gast ook echt tekende!! Die velgen bestaan en staan in het laatste nummer van MiniScene. Serieus mooie velgen!

He maar hij is niet af he! Praat eens met Rein ;) Dat zou pas staan op die bak van jou. Dan steel je de show... Nog wat Neon hier en daar :mrgreen: :mrgreen:

Uh nu moet je ff bij de RDW gaan roepen dat je auto wit is in plaats van rood....

He man succes... als je een keer komt meeten dan check ik hem uit... Dit is de ondergrond van een serieus dikke auto. Mini pimp style....

MR
Laatst gewijzigd door MR op 29 sep 2007, 02:03, 1 keer totaal gewijzigd.
MaVaEe
Koeien-teller

29 sep 2007, 02:01

BigD schreef:Zo ook ik heb samen met velen bij het kartcentrum in Breda zitten kijken. Heb het thuis ook nog eens rustig MET geluid bekeken maar damn hij is heel DIK geworden zeg :shock: Heel veel plezier ermee 8) Je kan er trots op zijn zo maar ik wil hem wel in het echie zien :mrgreen:

Aan alle mensen die er vanaaf ook bij waren het was weer KEI gezellig :mrgreen:

Greetz BigD
Ja was zeker lachen! :mrgreen:
Hij is trouwens echt DIK geworden Richard! :D
maargoed over 2 weken is ff onszelf klem eten @ BBQ! >)
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

29 sep 2007, 09:03

Ha Richard en Inge,

Ik heb gisteren onder het genot van een lekker kopje koffie met spanning gekeken naar je wake-up call. Jeetje, wat was dat een overval zeg. Ik denk dat ik ze over het hek naar beneden had gegooid
Toen ze aan je MINI begonnen te "werken" had ik wel zoiets van SLIK!!!!!! :shock:
als dat maar goed gaat komen, maar toen ik het plamuur-stadium zag was ik aardig gerustgesteld (ik leefde op dat moment wel erg intens met je mee denk ik).

Het uiteindelijk resultaat is een waanzinnig VETTE MINI met een ontzettend gave en originele kleur en een zeer sporty uiterlijk 8)

Kan niets anders zeggen dan dat ie in mijn beleving er goed gelukt is.
Hoe rijdt ie nu? Nog strakker op de weg?

Hoe is die kenwood installatie in tegenstelling tot wat je erin had zitten?

Geniet er maar lekker van! Je hebt de meest brede en wrede MINI van ons allemaal :P
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
Ries
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

29 sep 2007, 09:05

Gisteren waren we op visite bij wat vrienden vandaar dat ik de friday night meet heb moeten missen. Maar zo rond 21:00 bedacht ik me toch echt dat ik het gespreksonderwerp toch maar eens op "MINI" moest gaan brengen. En tja dan er ook nog voor zorgen dat om 21:20 de tv aan en op Veronica gaat. Ondanks dat de dames het onderwerp "auto" of "MINI" steeds een andere wending probeerde te geven was het me dan toch gelukt om via slinkse wijze de tv om 21:20 aan en afgestemd op Veronica te hebben. :lol:

Een rooie MINI met wit dak, dat ziet er in mijn ogen al erg goed uit dus was ik er in eerste instantie wel wat huiverige voor wat ze er mee gingen doen :cry: Toen de plasmabrander in de zijschermen gingen zaten mijn tenen al aardig dubbel gekromd in mijn schoenen. Dit had het toppunt bereikt toen ze Suzanne die brander in haar handen gaven. Ik kreeg al weer beelden voor me van een BMW Z3 met vierkanten "verbrede" spatborden. :? En toch kwam die autostyle cataologus weer even voorbij.

Maar vervolgens werden er toch weer de natuurlijke ronde vormen aangebracht (de zin "voor deze auto speciaal omdat hij aan beide kanten zo'n ronde vorm heeft" snapte ik niet helemaal). Daarna mooi paint job en het carboniseren van verschillende onderdelen. Met dat wit ziet dit er erg goed uit en deed me ook erg denken aan de witte MINI met zwarte dakvlag op MU.

Al met al vind ik het wel een erg gave bak geworden hoor en denk dat je het pas echt goed ziet hoe vet hij is al je hem naast een "gewone" MINI zet.

Richard: veel plezier ermee (zogauw je hem krijgt) en nogmaals chapeau voor het lef wat je hebt getoond!!! Hopelijk kunnen we hem snel eens bewonderen.

Terug naar “MINI-talk”