Mini 'DGB' langs Beek tuning

Van alles over de 1ste generatie MINI.
smousje
Be Mini
Be Mini

29 sep 2007, 09:29

hey op de tekening zag je zo een vette luchthapper... waar is die gebleven?? die hebben ze er niet op gedaan wel?
coendek
Stoepsleutelaar

29 sep 2007, 09:50

zit er niet op nee..

wat ik wel grappig in het programma vind is dat die kerel gaat een beetje stoer staan tekenen.. ALSOF HIJ DIT ALLEMAAL BEDENKT! en dan zoeken ze een bumperkit die er TOEVALLIG op lijkt! :lol: Zelfde als met de velgen.
Ze hebben eerst alles gekocht voor de auto... en dan gaat hij een beetje NAtekenen...wat ze gekocht hebben :lol:

Hoop blabla maar uiteindelijk toch wel een maxxxxi minnni
katjan
Mod virus alert!
Mod virus alert!

29 sep 2007, 09:57

op MINI United vond ik deze de mooiste MINI :

Afbeelding

Als jij die striping doortrekt heb je gewoon "mijn mooiste MINI", maar dan superrrr breed !

cool man !
Colmena
Mod virus alert!
Mod virus alert!

29 sep 2007, 10:07

MR schreef: Maar ff een vraagje? Waar zijn je witte achterlichten? Die lieten ze zien in de show en nu heb je ze niet meer..... Lijkt me wel een must... Ik snap nu ook waarom de knipperlichten wegmoesten.

He maar hij is niet af he! Praat eens met Rein ;) Dat zou pas staan op die bak van jou. Dan steel je de show... Nog wat Neon hier en daar :mrgreen: :mrgreen:

MR
Echt leuk om al die verhalen zo te lezen. Het was inderdaad wel ff slikken toen ik de mini meegaf. Volgende DGB moet ik hem aankomende week terug krijgen.

Ik hoorde ook tijdens de uitzending dat ze rondom andere lichten gingen plaatsen en zag ze ook met witte achterlichten (weet niet of het LED was) lopen. Deze zitten er inderdaad niet op (zitten mijn standaard lichten in). Ik zal dit nog wel even navragen. Het ontwerp was trouwens een Cooper S, ook zaten er op het ontwerp side vents en iets van neon in de zijskirts. Het is maar een ontwerp vanuit waar zij werken en mijn auto hebben gemaakt.

Wie is trouwens Rein?

Gr. Richard
Colmena
Mod virus alert!
Mod virus alert!

29 sep 2007, 10:19

katjan schreef:
Als jij die striping doortrekt heb je gewoon "mijn mooiste MINI", maar dan superrrr breed !

cool man !
Deze mini had ik ook gespot, deze vlag is volgens mij niet helemaal hetzelfde als ik heb.

Afbeelding

Afbeelding
Peerkie
Be Mini
Be Mini

29 sep 2007, 10:21

Hee Richard! Gefeliciteerd met je nieuwe bolide! Van te voren was ik wel een beetje bang voor het resultaat, maar ik moet zeggen dat het me alles mee is gevallen. Hij ziet er gelukkig nog steeds uit als een MINI, maar is hij nu even breed als lang? :mrgreen: Wanneer krijg je hem nou terug?
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen

29 sep 2007, 10:27

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingGORGEOUSAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

A tongue-tied MINI :p :wink: Lekker genieten, Richard!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Afbeelding

-The MINI is simply too beautiful to be true-
stanleyh
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:

29 sep 2007, 10:27

ik hield mijn hart vast.
Ik dacht daar gaat weer een mooie MINI
Einde van een mooi leven :s
Toen gingen ze slopen .... :( RIP

Maar dat eindresultaat :shock: 8) :-))
Echt goed geworden!
Mijn volgende mini wordt ook wit met zwart en carbon
Niet zo extreem als die van jou want die is echt uniek.
Maar de hele combi is gewoon MINI gebleven.
Knap gedaan DGB! Kunnen jullie mijn 3-seire niet zo vet maken :lol:

Richard een dikke felicitatie met je nog dikkere MINI!

Gr Stein
Afbeelding
stanleyh
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:

29 sep 2007, 10:30

Die Belgische mini die op pagina 14 van deze topic heb gepost lijkt er toch wel een beetje op, maar die van Richard is nog Vetter en meer MINI gebleven!
Afbeelding
speedy
NMC Legend
NMC Legend

29 sep 2007, 10:33

Smaken verschillen enorm blijkt wel uit mijn smaak, ik vind de de dakvlag, velgen en de uitlaat het mooist van de auto verder vind ik de auto over de top en is het leuke mini uitelijk helemaal verdwenen.Die voorkant is echt een foute "autostyle" fake carbon look, waarom de mooie chromen delen veranderen naar "carbon", die achterkant lijkt wel een kruising van een Renault clio V6, opel speedster en een heel klein beetje mini. echt heel jammer!
Hij is super uniek! ,dat is het positiefe ervan.
Toch wens ik je er heel veel plezier mee en mischien zie ik de "mini" nog wel een keer in het echt. Groeten, speedy
Ries
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

29 sep 2007, 11:25

Die witte van MU vind ik ook knap gedaan als je bedenkt dat het helaaml een sticker is.
ndenotter
Mod virus alert!
Mod virus alert!

29 sep 2007, 11:47

Geeezzz!!! Wat een dik ding!! Wootwoot!! Hmm ja, komt me enigszins bekend voor ;), maar goed dat ik mijn mond verder heb gehouden. Moet ook wel eerlijk zeggen dat ik toen niet veel meer dan kleur en wielen heb gezien want goddamn die bodykit. Smaken verschillen misschien maar vind dit toch wel echt, letterlijk en figuurlijk, de dikste Mini ever.....period! Geniet van dit bommetje!
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

29 sep 2007, 11:59

Richard meet Rein ->

Afbeelding

Also known as IDD!

MR
iDarkDesign
Transformer

29 sep 2007, 12:04

yooo 'sup?

Dikke bak heb je Richard. Dat heb ik je al meerdere malen op het hart gedrukt. En zo zie je maar weer, eerst "aaah dat wordt sjonnie en bla bla bla" en dan staat ie er en dan vind iedereen hem fantastisch.

inderdaad tijd voor nog enkele investeringen en je kan zo de autoshows op!

iDD
marss
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

29 sep 2007, 12:24

Hey Richard, ik ben eens door de reacties gelopen en lees dat (bijna) iedereen super enthousiast is. Maar om eerlijk te zijn deel ik dat enthousiastme niet helemaal. Oké, over het geheel is het een dikke bak, true!! De dakvlag is echt helemaal super en de meegespoten binnendelen (voorzover ik kon zien) zijn helemaal gaaf.
Maar ik vind het heel zonde dat ze je MINI emblemen hebben verwijderd en niet hebben teruggeplaatst. De sideskirts vind ik niet mooi, ze zijn (voorzover ik kon zien) erg hoekig geworden en het lijken gewoon ontzettend brede balken zonder enige vormgeving. Ook de voor en achterbumper krijgen geen positieve karma's, de gehele bodykit is gewoon niet mijn ding :|

Gelukkig lees ik dat jij de MINI helemaal mooi vind en dat is uiteraard het belangrijkste. Ik weet zeker dat je veel reacties zult krijgen en dat het de breedste MINI van ons forum is :mrgreen: . Heel veel veilige kilometers en veel plezier in je nieuwe bolide. Wellicht tot de volgende rit/meet, en dan wil ik 'um zeker eens irl bekijken.

marss

Terug naar “MINI-talk”