HEEELLPPP !!
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dat bedoel ik, misschien een setje met wat stoeprandschade naar de velgendokter brengen dan maar?

- LUV2XLR8
- Volledig MINI minded!
Bericht
Heb 17" en Sportonderstel Plus, en dan met 5 man erin nog steeds geen problemen met aanlopen of iets dergelijks...
Indien je geinteresseerd bent stuur me maar een PM met je bod
Heb binnenkort een setje verlagingsveren van AP over, zakt iets van 4-5 cm.Sybesma schreef:Ik wil er inderdaad een verlagingssetje op, maar wil nog wel met 2 volwassenen achterin kunnen zitten. Een vriend van mij kan dit niet meer met zn verlagingssetje...zit nog ff te dubben wat ik zal doen
Heb 17" en Sportonderstel Plus, en dan met 5 man erin nog steeds geen problemen met aanlopen of iets dergelijks...
Indien je geinteresseerd bent stuur me maar een PM met je bod

Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Hoe zitten jullie in godsnaam in je MINI?! Ik kan max 1 persoon achterin mee, die moet dan schuin zitten. Ik wil nog wel eens een 4e persoon meenemen op de schoot van de passagier voorin.
iDD....... vind het maar raar
iDD....... vind het maar raar
- MINIJCW
- Volledig MINI minded!
Bericht
Als de 2 voorste wat naar voren schuiven en de andere achter zijn eigen een beetje opvouwen en zonder bloed in de benen willen uitstappen, gaat dat prima, alleen de middelste achter zit niet zo lekker.
Maar dit gebeurd alleen op hele korte afstanden.

Maar dit gebeurd alleen op hele korte afstanden.
Onze sponsors