Eindelijk de auto terug, nu alweer een beschadingen!
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Ziet er weer gelikt uit. Ze zullen je missen aan de Waalkade vannacht. 

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Raymond
- Volledig MINI minded!
Bericht
Haha, gelukkig hebben we wat regen vandaag, anders lag ik alsnog onder de waalkade
En welkom terug feestje....
Het enige wat jammer is... het loge hebben ze er zo opgezet dat ik nog tape (ofzo) zie. Maar gelukkig is de auto zwart, dus dat zie je nagenoeg niet. Had geen besef dat ik mijn auto zo kon missen
. Heb respect voor diegene die naast de MINI nog een normaal leven moeten draaien
. Wordt weer tijd voor een meet, durf me weer te vertonen. (ookal is het motto: liever een gehavende MINI dan een hele Suzuki).
tx for the support

Het enige wat jammer is... het loge hebben ze er zo opgezet dat ik nog tape (ofzo) zie. Maar gelukkig is de auto zwart, dus dat zie je nagenoeg niet. Had geen besef dat ik mijn auto zo kon missen

tx for the support
- Raymond
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ga nu maar eens hard sparen voor een combi tussen jouw MINI en die van Maaij. (gaat of tig jaar duren of héél lang drie straatjes per maand kopen)
Wil je al van auto ruilen...Pretty Cooper schreef:Ziet er weer gelikt uit. Ze zullen je missen aan de Waalkade vannacht.

- mini7benno
- Volledig MINI minded!
Bericht
ff....... bij de kreukel die WW ooit opliep met de Cooper van ons is de voorkant gewoon nieuw gemonteerd (motorkap en bumpert)
Bij de S hebben we ook een kusje van Karin mogen ontvangen (nadat ze een lekker duwtje in de rug had gekregen van Louis) minimale schade aan de bumper = toch compleet nieuw gemonteerd.
Of geld dit alleen bij verhaalbare schades?
Bij de S hebben we ook een kusje van Karin mogen ontvangen (nadat ze een lekker duwtje in de rug had gekregen van Louis) minimale schade aan de bumper = toch compleet nieuw gemonteerd.
Of geld dit alleen bij verhaalbare schades?
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

Kan je niet helmaal volgen. Inruilen no way. Nog lang niet. Waar komt die combi vandaan. Wat bedoel je nou werkelijk te zeggen? Zit niet te zeuren, man. Maaij weet heel goed wat ik van zijn Mini vind.Raymond schreef:Wil je al van auto ruilen...Pretty Cooper schreef:Ziet er weer gelikt uit. Ze zullen je missen aan de Waalkade vannacht.Ga nu maar eens hard sparen voor een combi tussen jouw MINI en die van Maaij. (gaat of tig jaar duren of héél lang drie straatjes per maand kopen)

- Raymond
- Volledig MINI minded!
Bericht
Was niet helemaal duidelijk merk ik. excuus
( Of je de mijne al mooi genoeg vindt om te rulen, flauw grapje).Wil je al van auto ruilen...
IK Ga nu maar eens hard sparen voor een combi tussen jouw MINI en die van Maaij. (gaat of tig jaar duren of héél lang drie straatjes per maand kopen)
Was niet helemaal duidelijk merk ik. excuus

Laatst gewijzigd door Raymond op 05 okt 2006, 20:36, 2 keer totaal gewijzigd.
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Beter dat je je MINI weer terug hebt!!! Ik begon al in Nijmegen rond te kijken of ik een rode Agila zag rijden met een persoon met een ontzettende chagerijnig gezicht
Hoppa, kartonnen doos onder de brug uit en weer scheuren!

- Raymond
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zal de doos zo even op marktplaats zetten
henkietenk schreef:Beter dat je je MINI weer terug hebt!!! Ik begon al in Nijmegen rond te kijken of ik een rode Agila zag rijden met een persoon met een ontzettende chagerijnig gezicht![]()

- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

Okeeeee dan, aanvaard.
Volgende keer kom ik een lekkere warme chocolade
met slagroom onder de brug brengen gaan we samen met de pet rond, voor jouw nieuwe PW. 
Volgende keer kom ik een lekkere warme chocolade

Onze sponsors