Ik heb het altijd in de winter heel erg, staat ie ff een uurtje of 2/3 stil en compleet beslagen van binnen...
Airco ontwasemt dan ook erg slecht...
Beslagen ruiten
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Ook ik vind dat de meeste vraagstellers op dit forum betere informatie kunnen verstrekken over uitvoering, type,bouwjaar enzo. Een learning curve voor de volgende keer en voor de andere "nieuwe" forumgebruikers.
Maar wel realistisch blijven:
Daarnaast heeft de vraagsteller in totaal 3 topics gestart, zoals zichtbaar links onder zijn/haar forumnaam , waarvan er 1 het reeds bestaande voorsteltopic was dus dat topic/die info had ik echt in no time gevonden.
En nee ik ga niet zeggen dat het de rubbers van het panodak moeten zijn dat zeiden er al zo veel vóór mij (oeps nu zei ik het toch!
)
Maar wel realistisch blijven:

De parking zei dat de auto Liquid Yellow is. Ik moet de eerste Liquid Yellow Clubman nog tegenkomen. (er is er 1 op deze wereld en dat is zelf overgespoten,in de USA). Voorts staat dit topic in het Gen1 forum en dus niet bij de clubmannetjes.Is niet uit de parking of gallery op te maken....
Daarnaast heeft de vraagsteller in totaal 3 topics gestart, zoals zichtbaar links onder zijn/haar forumnaam , waarvan er 1 het reeds bestaande voorsteltopic was dus dat topic/die info had ik echt in no time gevonden.
En nee ik ga niet zeggen dat het de rubbers van het panodak moeten zijn dat zeiden er al zo veel vóór mij (oeps nu zei ik het toch!

Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- mini7benno
- Volledig MINI minded!
Bericht
Er zijn er ook maar weinigen die zich zo diep in dit forum hebben ingeworteld Marcel.
Meneer of mevrouw? Weet jij het?, had ook even de moeite kunnen nemen een regeltje meer te tikken.
Hallo, ik ben Nieuw, tja mijn schoonzus is Oud.
Meneer of mevrouw? Weet jij het?, had ook even de moeite kunnen nemen een regeltje meer te tikken.
Hallo, ik ben Nieuw, tja mijn schoonzus is Oud.
- nieuw
- Nieuwsgierig
Bericht
Het bleek uiteindelijk toch het rubber van de rechter deur te zijn geweest. Dat was niet goed gekit. De dealer heeft hem weer prachtig vochtvrij gekregen en dat allemaal onder garantie terwijl het net op/over de zes maanden grens was. Zelfs hadden ze de auto even gewassen! Kijk dat is nou service waar je blij van wordt! Mijn dank aan baak in voorschoten!
- Gert Jan
- Nieuw Lid
Bericht
Heb ik ook gehad met de mijne coöperatie 2002' check ook even onder de bekleding bij de achterbank,
Het was bij mij het deurrubber aan de rechterkant . Bij de dealer laten doen, in Velp, prijsafspraken gemaakt en deze werd zowaar netjes nagekomen euro 98'00 in de btw. Nu nergens last meer van.
Tip, zet een dag een elektrisch kacheltje in de auto, wel goed ventileren anders fikt ie af, succes ermee
Het was bij mij het deurrubber aan de rechterkant . Bij de dealer laten doen, in Velp, prijsafspraken gemaakt en deze werd zowaar netjes nagekomen euro 98'00 in de btw. Nu nergens last meer van.
Tip, zet een dag een elektrisch kacheltje in de auto, wel goed ventileren anders fikt ie af, succes ermee