Collectieve miniverzekering leden NewMINIclub
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Een half jaar geleden heeft er in Autoweek een artikel gestaan waarin geschreven werd over het verzekeren op ouders naam. Dat dit erg gevaarlijk kan zijn.
- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
83 euro in de maand voor all-risk via Unigarant (ANWB) met 6 schadevrije jaren (MINI Cooper S)
54 euro in de maand voor all-risk via Unigarant (ANWB) met 7 schadevrije jaren (Skoda Fabia Combi)
Partnerverzekering hebben we overigens (2e auto, dezelfde no-claim)
54 euro in de maand voor all-risk via Unigarant (ANWB) met 7 schadevrije jaren (Skoda Fabia Combi)
Partnerverzekering hebben we overigens (2e auto, dezelfde no-claim)
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- Des
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Beste mede mini-rijders,
ik wil jullie alvast bedanken voor de vele reacties op mij onderwerp, het blijkt dat er toch wel interesse voor is!!!
In januari/februari zal er een formulier op webstite geplaatst worden waarin jullie wat gegevens van je zelf en auto kunnen invullen zodat ik jullie kan offreren.
Ik moet zeggen dat het tarief erg scherp is een zal een veel gevallen premie voordeel opleveren.
Ik wens jullie alvast een heel gelukkig nieuwjaar en dat we in het jaar 2007 nog maar veel plezier van onze mini's mogen hebben.
Met vriendelijke groet,
Floris
ik wil jullie alvast bedanken voor de vele reacties op mij onderwerp, het blijkt dat er toch wel interesse voor is!!!
In januari/februari zal er een formulier op webstite geplaatst worden waarin jullie wat gegevens van je zelf en auto kunnen invullen zodat ik jullie kan offreren.
Ik moet zeggen dat het tarief erg scherp is een zal een veel gevallen premie voordeel opleveren.
Ik wens jullie alvast een heel gelukkig nieuwjaar en dat we in het jaar 2007 nog maar veel plezier van onze mini's mogen hebben.
Met vriendelijke groet,
Floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hoe zit het trouwens met het (tussentijds) opzeggen van een autoverzekering in Nederland? Is dit nu standaard één maand geworden of moet je je looptijd gewoon uitdienen?
Dat is goed nieuws, Floris!Floris van Dam schreef:Beste mede mini-rijders,
Met vriendelijke groet,
Floris
Hoe zit het trouwens met het (tussentijds) opzeggen van een autoverzekering in Nederland? Is dit nu standaard één maand geworden of moet je je looptijd gewoon uitdienen?
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
het is niet mogelijk om een autoverzekering tussen tijds op te zeggen, het zijn n.l. allemaal jaar contracten en dienen twee mnd voor de contractsvervaldatum opgezegd te worden.
Wat we wel kunnen doen is de auto over schrijven op naam van een partner, familielid en vriend(in) zodat je een vrijwaringsbewijs ontvangt.
Je kan de polis dan per de datum van overschrijving royeren, je moet alleen dan een weekje later de auto weer op je naam zetten.
Dus officieel kan je niet tussentijds van je polis af, maar wij tussenpersonen zijn erg creatief!!!!
Wat we wel kunnen doen is de auto over schrijven op naam van een partner, familielid en vriend(in) zodat je een vrijwaringsbewijs ontvangt.
Je kan de polis dan per de datum van overschrijving royeren, je moet alleen dan een weekje later de auto weer op je naam zetten.
Dus officieel kan je niet tussentijds van je polis af, maar wij tussenpersonen zijn erg creatief!!!!
- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
haha! dit moet Sleefje horen
Daar gaat Arjan met de mini naar zijn werk
Wel een goede tip!
FlorisvanDam schreef: Je kan de polis dan per de datum van overschrijving royeren, je moet alleen dan een weekje later de auto weer op je naam zetten

Daar gaat Arjan met de mini naar zijn werk

Wel een goede tip!

- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
autoverz. lopen altijd voor een jaar, dus als je je auto op 4 januari verzekerd loopt die tot 4 januari 2008.
Op de polisbladen staat ook een contractsvervaldatum vermeldt.
Ik zou nog even wachten met opzeggen tot je zeker weet of ik een goedkopere premie kan offreren, in niet alle gevallen is die goedkoper.
Op de polisbladen staat ook een contractsvervaldatum vermeldt.
Ik zou nog even wachten met opzeggen tot je zeker weet of ik een goedkopere premie kan offreren, in niet alle gevallen is die goedkoper.
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Kan je schrijven? Schrijf het dan maar op je buikSleefje schreef:grmpf...kan je rekenen?? nou reken daar maar niet opArjan schreef:Daar gaat Arjan met de mini naar zijn werk![]()

Onze sponsors