Krassen *&*$#^$
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Normale prijs zal ook al opschieten richting de €900 of meer.
Had ik er natuurlijk ff bij moeten vermelden dat deze prijsopgave van kennissen komt met een eigen Focwa schadeherstelbedrijfiDarkDesign schreef:frankie schreef:Nope, helaas niet. Trouwens eerste schatting van de kosten binnen €390.....
dat 'valt nog mee'. Ze wisten mij te vertellen dat de kras op de deur (zo'n zelfde als jij) betekende dat de hele deur opnieuw moet. €900,- werd me voorgerekend....
iDD

- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
net de MINI weer 2 weken terug, vandaag ff auto wassen, zit er alweer een balafdruk op de pas gespoten achterklep. En ene zanderige bal ook nog, allemaal kleine krasjes precies waar de bal de klep geraakt lijkt te hebben
Gelukkig niet diep, dus met de excentrische en wat Meguiars zal het er wel uitkomen. Wel zuur....

Gelukkig niet diep, dus met de excentrische en wat Meguiars zal het er wel uitkomen. Wel zuur....

- SCUD
- Mod virus alert!
Bericht
Mentaliteits kwestie, en de "vrije" opvoeding van de generatie na onze ouders! Het interesserd ze echt niets, hebben ook geen besef wat de waarde is van geld tegenwoordig. Ik moet je eerlijk zeggen dat ik heeel hard werk voor mijn huis en mijn auto, en werk al sinds ik 14 ben (vakantiebaantjes) en proberen een opleiding te volgen. Mijn ouders hebben me altijd de waarde van hard werken en verdienen bijgebracht. En heb het idee dat dat nu niet altijd meer gebeurt...Dus het slopen van andermans slopen zegt ze niets.
Surreality Just Got Funky!
- Sepp
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Ja en ik kan me sinds vandaag ook aansluiten bij het rijtje slachtoffers
Achterklep bekrast en mini badge verdwenen.

Achterklep bekrast en mini badge verdwenen.

Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Gisteren was het nog donker toen ik zag dat mijn achterklep beschadigd was. En uiteraard bleek vandaag bij inspectie dat de motorkap ook beschadigd is en het mini-logo gescheurd is. De krassen zitten tot diep in het metaal.
Stelletje ################## ik hoop dat je scooter affikt

Stelletje ################## ik hoop dat je scooter affikt

Gr, Marcel
Onze sponsors