Colmena in “DE GROTE BEURT”

Van alles over de 1ste generatie MINI.
Colmena
Mod virus alert!
Mod virus alert!

03 sep 2007, 18:05

peter schreef:Ben benieuwd man! Wordt dan wel de vetste Mini van Alphen en omstreken.

Maaruh, geen Mini met de Mergelstedenroute..... Hoe ga je dat oplossen :D ?
Ik zorg wel dat ik in Breda kom en daar kan ik met Peerkie meerijden als navigator, dus ik ben wel van de partij zondag! De mergelstedenroute wil ik absoluut niet missen :D
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 sep 2007, 18:28

Poe, dit gaat wel een heel spannende tijd worden voor je :shock:. Rijd je net een paar maandjes in je prachtige Cooper, gaan ze hem meteen flink verbouwen. Ik zou het niet gedurfd hebben met zo'n auto. Ik ben wel heel benieuwd wat ze ervan gaan maken. Sterkte :wink:!
Afbeelding
Wint
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 sep 2007, 19:29

Haha, lachen man!

Ik zou niet meer kunnne slapen 's nachts als het mijn auto zou zijn. :D
Ben benieuwd wat ze er van maken man.
Een unieke MINI wordt het zeker!

Cool man!
8)

PS. Vroegen ze nog of je ook mee wilde werken of had je niks in te brengen?
Save a tree, eat a beaver
Afbeelding
BRG
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

03 sep 2007, 19:32

Erug spannend! Ben benieuwd wat het gaat worden. Door het forum heeft DGB in ieder geval weer wat extra kijkers getrokken. Colmena ik wens je sterkte deze weken.

Groet, Huib
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

03 sep 2007, 19:35

Misschien moet je nog even noemen wat je hobby (buiten de Mini) is :)
Of je werk.

Dan kunnen we wat specifieker gaan raden wat het gaat worden :mrgreen:
katjan
Mod virus alert!
Mod virus alert!

03 sep 2007, 20:11

Als Belg ken ik het programma niet, maar zou het wel willen volgen hoe dit afloopt. Dit is alvast razend spannend.

Op welke zender wordt dit uitgezonden ? Dan ga ik effe kijken waar ik die zender kan bekijken.
marss
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 sep 2007, 20:17

@ Colmena; ik vind je lef hebben. Persoonlijk zouden me vrienden dit niet met me moeten flikken. Ik geloof niet dat ik mijn MINI zou meegeven.
Net als de rest ben ik erg benieuwd wat het gaat worden. Sterkte met wachten!!!

marss
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 sep 2007, 20:18

Ik ga voor je deur posten de 19e :mrgreen: :mrgreen: :roll:
Marcel Always Open
Cabrio-King

03 sep 2007, 20:19

@Katjan : uitzending DGB is op Veronica op elke vrijdag.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Colmena
Mod virus alert!
Mod virus alert!

03 sep 2007, 21:16

:rijden
frankie schreef:Ik ga voor je deur posten de 19e :mrgreen: :mrgreen: :roll:
He Frankie, we organiseren dat weekend anders wel een Alphen en omstreken meeting, mits ik me dan nog durf te vertonen met de mini. Ik heb wel gezegd tegen DGB dat het een mini moet blijven anders durf ik er niet meer in de te :rijden :

Ik moest ook een contract tekenen waarin stond beschreven dat ik mijn mini gedurende dit seizoen niet mag verkopen. In het verleden is dit nogal eens gedaan omdat je auto een stuk meer waard is na de beurt. Bij mij is de mini toch wel de ware en dus een blijvertje :D .

De afgelopen twee jaar hebben ze na ieder seizoen een meeting georganiseerd met alle gepimpte auto's.
Laatst gewijzigd door Colmena op 03 sep 2007, 21:32, 1 keer totaal gewijzigd.
maus105
Bonkey

03 sep 2007, 21:18

so je bent wel in een klap "the man"geloof ik :wink: als die meeting komt in alphen kom ik ook wel effe kijken :D
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 sep 2007, 21:22

Colmena schreef::rijden He Frankie, we organiseren dat weekend anders wel een Alphen en omstreken meeting, mits ik me dan nog durf te vertonen met de mini. Ik heb wel gezegd tegen DGB dat het een mini moet blijven anders durf ik er niet meer in de te :rijden :
Fijn plan! Ben dat hele weekend vrij :mrgreen:
Colmena
Mod virus alert!
Mod virus alert!

03 sep 2007, 21:31

Wint schreef:PS. Vroegen ze nog of je ook mee wilde werken of had je niks in te brengen?
Nou, heel erg veel heb je niet te zeggen :D Het gaat allemaal zo snel als je wordt overvallen.

Ach, ik zie wel wat ze ervan maken. Het zal vast wel goed komen denk ik. Qua interieur ga ik er sowieso wel op vooruit denk ik. De vorige eigenaar had volop in de auto gerookt en na twee ozon-behandelingen rook je nog steeds redelijk die rooklucht. Aangezien mijn vriendin last heeft van astma ben ik wel blij dat ze de bekleding gaan aanpakken. Dan kan zij ook tenminste met een lekker gevoel in haar longen met de mini (mee)rijden. Dit vind ik toch wel één van de belangrijkste punten van de metamorfose.

Meestal spuiten ze de auto toch wel in een andere kleur. Nu vind ik zelf Chili red wat ik had wel een mooie kleur maar een andere nette kleur zou ik niet erg vinden. Bij vele (oudere) auto's die ooit in het rood gespoten zijn is er niet veel meer over van de oorspronkelijke rode kleur. Rood is wat dat betreft een moeilijk kleur. Bij mijn mini had de achterbumper ook al last kleurverschil.
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 sep 2007, 22:02

Ben erg benieuwd wat ze er van gaan maken! Kom hem gerust een keertje showen als je hem terug hebt 8) :lol:
coendek
Stoepsleutelaar

03 sep 2007, 22:25

RESPECT dat je het aandruft! ben erg benieuwd... ze moeten wel wat specialers maken dan een mini met aero pakket anders kunnen we nog zo'n 100mini's showen met aero pakket etc!

hoop dat ze mooie custom shit doen! :D

ben benieuwd

Coen

Terug naar “MINI-talk”