Non-actief

Van alles over de 1ste generatie MINI.
LUV2XLR8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

26 okt 2007, 20:26

minipino schreef:hoop niet dat het aan je spiegels ligt....die waren best proffi geinstalleerd!
Die zitten er ook nog steeds op :wink: :mrgreen:
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
maus105
Bonkey

27 okt 2007, 18:18

florisvandam schreef:
maus105 schreef:ik heb hetzelfde model cooper en word ook niet vrolijk van de verhalen maar heb tot nog toe geen last gehad mijn auto heeft ook nog maar35000gelopen misschien is dat het nou jammer voor je dat je het niet meer leuk vind heb je 1keer ontmoet met de mergelstede route en vond je een aardige pik dus
maar goed succes met naar een andere auto zoeken :wink:
das een lange zin :wink:

gr.
floris
wat is het toch met die mensen die willen laten weten dat ze zo goed geschoold zijn :s
mini7benno
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

27 okt 2007, 19:48

maus105 schreef:wat is het toch met die mensen die willen laten weten dat ze zo goed geschoold zijn :s
Niet zo zwaar aan tillen joh!
maus105
Bonkey

29 okt 2007, 20:23

doe ik niet :wink:
florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

30 okt 2007, 09:32

wist niet dat je boos zou worden :wink: , en MAVO is in mijn ogen niet goed geschoold toch :D

gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
horn
Be Mini
Be Mini

30 okt 2007, 10:28

Ach, ik herken je verhalen. Mijn cooper s cabrio leaser (49000 euri zelfs... :s ) heeft het eerste jaar 23x bij de dealer gestaan waarvan 8x overnacht. iedere andere leaser had ik allang aan de straat gezet. maar juist de lol die ik uit het rijden in mijn mini haalde als hij het wel probleemloos deed, was de reden om hem niet weg te doen. Leasers zijn, hoe goed, leuk en mooi ook, altijd A naar B auto's geweest voor mij. Eigenlijk was de mini de enige waar ik echt een gevoel bij had. Ik had al wel besloten na die 3 jaar niet weer een mini te gaan rijden omdat al die dealer ellende me niet vrolijker maakte (en als notoire bmw-leaser-zonder-problemen had ik dat van de mini ook niet verwacht).
Maar als je de club en 'het wereldje' leuk vindt en je zit toch nog 16 maanden aan je mini vast, stel dit afscheid dan gewoon 16 maanden uit. Nu gooi je juist hetgene dat je wél leuk vindt aan de auto uit het raam en overblijft alleen dat rode blik met kuren. Lijkt me een verkeerde keuze.

Maar ja, wie betaalt bepaalt. Sterkte de komende 16 maanden. En ik zou daarna een Ford S-max turbo leasen. Probleemloos :mrgreen:
Het leven heeft geen zin
Nou, ik toevallig wél!

Afbeelding
Nexus
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

30 okt 2007, 11:34

De Cooper was ook lease voor mij, als er iets was, gewoon lekker bij de dealer op de stoep zetten, sleutel afgeven en in leenMINI verder rijden. Geen probleem.

Als je zelf de rekeningen moet betalen wordt het toch anders kan ik je vertellen :(
horn
Be Mini
Be Mini

30 okt 2007, 13:09

weet ik. maar marco's auto is ook een leaser, vandaar dat zijn en mijn verhaal best overeenkomen.
Het leven heeft geen zin
Nou, ik toevallig wél!

Afbeelding
maus105
Bonkey

30 okt 2007, 16:54

ben ook niet boos dan moet er heel wat meer gebeuren :mrgreen: maar je begrijpt toch wat er staat :O
LUV2XLR8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 okt 2007, 17:12

Het houdt echt niet op bij mijn MINI...

Afgelopen vrijdag is de spanrol vervangen omdat er iets flink piepte onder motorkap. Vanmorgen was het geluid weer terug. Zojuist weer bij Breeman geweest. Deze keer denken ze dat het de dynamo is die de boosdoener is...ach ja, zou best kunnen, want dat is een van de weinige onderdelen die nog niet vervangen zijn... :s

Oh ja, ook ben ik pas 27 november ( :s ) aan de beurt...
Eerder hebben ze geen tijd... :roll:
horn
Be Mini
Be Mini

30 okt 2007, 17:18

als je echt overdreven veel ellende met die auto hebt kan je hem toch gewoon teruggeven aan de leasemaatschappij? Heb ik ook kunnen doen, was alleen té blij met mijn mcsc. Als je ervan af wil zou ik gewoon een overzicht maken van wat er wanneer allemaal met de mini aan de hand is geweest en de leasemij informeren dat ze hem kunnen komen ophalen.
Het leven heeft geen zin
Nou, ik toevallig wél!

Afbeelding
LUV2XLR8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 okt 2007, 17:27

@ Horn; dat heb ik al eens geprobeerd, echter werden alle klachten zo van tafel geveegd als zijnde 'bekende' problemen met MINI en tevens is het merendeel vervangen onder garantie. Breeman heeft mij de complete onderhoudshistorie en facturen per fax toegestuurd en dat klopt. Tevens helpt het ook niet als het contract met de leasemij (LeasePlan) is opgezegd en mijn werkgever is overgestapt naar een ander en ik de laatste ben met een auto van LeasePlan.
Sepp
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

31 okt 2007, 13:35

Marco, ze moeten bij jou de riem die langs de dynamo loopt en de dynamo zelf op elkaar afstellen. Dat heeft Breeman-Zuid bij mij enkele weken geleden gedaan en toen was het gepiep opgelost. Daarvoor heb ik ook al alles laten vervangen (V-snaar, multiriem, spanrol) maar dat was het allemaal niet.
Afbeelding
"We've got a thing that's called...MINI love"
LUV2XLR8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

07 nov 2007, 16:48

LUV2XLR8 schreef:Oh ja, ook ben ik pas 27 november ( :s ) aan de beurt...
Eerder hebben ze geen tijd... :roll:
Na een boze E-mail richting Breeman ben ik morgen 'al' aan de beurt en gaan ze de dynamo vervangen.
Ben benieuwd of het deze keer wel het probleem opgelost is...

@Sepp; je tip doorgegeven aan Breeman, echter zijn zij ervan overtuigd dat dit bij mijn auto niet het geval is.

Terug naar “MINI-talk”