Cooper S en wasstraat.....wel of niet?
- Rafmaninov
- Nieuwsgierig
Bericht
Grootste waarheid in deze topic!
Maar mijn Mini door een (premium) wasstraat jagen? Ben je
?
PS, dit was mijn eerste bijdrage op dit forum!!!!

Maar mijn Mini door een (premium) wasstraat jagen? Ben je

PS, dit was mijn eerste bijdrage op dit forum!!!!

- jbcola
- Brugse zot
Bericht
Op een auto van 5 jaar oud die ik zelf pas 4 maand heb ga ik dat idd zeker zienfrankie schreef:Zet de Mini maar eens goed onder het licht.....kijken of je dan geen swirls tegenkomtjbcola schreef:Ik ga er gewoon door hoor, nog nooit last gehad ermee![]()
Zoals jurgen zegt, neem een wasstraat die een wasstraat is en je komt zulke dingen niet tegen![]()

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Mijn vrienden van Bmw-MINI Den Haag hebben als service (bij onderhoudsbeurt) de auto door de wasstraat gejaagd.
Ik snap dat veel mensen dit als service zien, maar wordt dit niet meer gevraagd vooraf?
Ik ben daar niet blij mee

Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- StefanCS
- Bijna verslaafd
Bericht
Ik ga nooit meer door de wasstraat. Zeker niet meer met de MINI.
Ik ben 4 jaar niet door de wasstraat gereden. Toevallig 2 weken terug met mijn 206 een keer. Die auto had ik nooit door de wasstraat gereden, maar aangezien ik wist dat ik hem zou inruilen, heb ik hem met pijn in me hart door de carwash gereden...
Volgende dag stond ie in het zonnetje, hij glom wel erg mooi, maar onder de swirls. Kun je weer een dag polijsten
Ik ben 4 jaar niet door de wasstraat gereden. Toevallig 2 weken terug met mijn 206 een keer. Die auto had ik nooit door de wasstraat gereden, maar aangezien ik wist dat ik hem zou inruilen, heb ik hem met pijn in me hart door de carwash gereden...
Volgende dag stond ie in het zonnetje, hij glom wel erg mooi, maar onder de swirls. Kun je weer een dag polijsten

- marss
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik hoor het je nog zeggen, "eej, das handig, die kan ik mooi in de auto leggen. Anton: uhhhm, maarruhh, ja uhh, ........" toen was Anton al te laat. BlonT had een dingetje voor aan haar spiegel
marss
EERLIJK TOEGEËIGEND zul je bedoelen, anders had iedereen wel een gehadBlont-007 schreef: En bij Protech de vorige keer een ding gekregen om aan de spiegel te hangen dat tie niet in de wasstraat mag.

Ik hoor het je nog zeggen, "eej, das handig, die kan ik mooi in de auto leggen. Anton: uhhhm, maarruhh, ja uhh, ........" toen was Anton al te laat. BlonT had een dingetje voor aan haar spiegel

marss
Onze sponsors