Sepp & Ester hebben een BRG Cooper S gekocht!!!
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Elmar Nieser
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Je schoot zo voor me het vak in!
Mijn kart
Re: Sepp & Ester hebben een BRG Cooper S gekocht!!!
Jatte jij niet mijn parkeerplaats bij de AlbertHein in Baarn in?Sepp schreef:We hebben vorige week bij Jan de Jong in Hilversum een BRG Cooper S gekocht!!!
En weer bij Jesse Pomp zoals ook onze Cooper destijds. Helemaal super!!![]()
Model : MINI Cooper S
Bouwjaar: 2005
Kilometerstand : 38.000
Motorvermogen (kW/pk) : 125/170
Kleur : Britisch Racing Green
Bekleding : Cloth-/Leather Satellite Pantherblack/Pantherblack
Is uitgerust met : Xenon licht, Schuif-/kanteldak, Chili pakket, Automatische airconditioning, Alarm klasse III, Audiobediening op stuur, Antheraciete hemelbekleding, Boordcomputer, CD-frontloader, Dak en spiegels wit, Extra beluchter, Hoogteverstelling stoel, Lichtmetalen S-Spoke velgen 17" met 205/45-17 runflat banden, Mistlampen,
Verstelbaar stuur, Witte knipperlichten, Witte Bonnet Striping, Middenarmsteun

- Sepp
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Bovendien, de auto die je hier op de foto meent te herkennen is nog niet eens in ons bezit. Pas vanaf volgend weekend.
Tenslotte pik ik geen plaatsjes op parkeerterreinen van Albert Heijn, want ik haat parkeerterreinen van Albert Heijn ivm evt parkeerschades die op zulke terreinen aan de lopende band ontstaan. Ik sta dus altijd zo ver mogelijk weg op de hoeken van parkeerterreinen waar niemand wil staan omdat ze dat meestal te ver lopen vinden.
Dus...een kleine excuses van jouw kant lijkt mij hier op z'n plaats?
Verder wat mij betreft even goeie vrienden.
groetjes,
Sepp

"We've got a thing that's called...MINI love"
Beste Elmar Nieser, er moet hier een vergissing in het spel zijn. Wij zijn nog nooit in Baarn geweest.Elmar Nieser schreef: Jatte jij niet mijn parkeerplaats bij de AlbertHein in Baarn in?Je schoot zo voor me het vak in!
Bovendien, de auto die je hier op de foto meent te herkennen is nog niet eens in ons bezit. Pas vanaf volgend weekend.
Tenslotte pik ik geen plaatsjes op parkeerterreinen van Albert Heijn, want ik haat parkeerterreinen van Albert Heijn ivm evt parkeerschades die op zulke terreinen aan de lopende band ontstaan. Ik sta dus altijd zo ver mogelijk weg op de hoeken van parkeerterreinen waar niemand wil staan omdat ze dat meestal te ver lopen vinden.
Dus...een kleine excuses van jouw kant lijkt mij hier op z'n plaats?

groetjes,
Sepp

- Sepp
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Sommige andere MINI-rijders hebben daar ook hele andere ervaringen opgedaan. Nogmaals, het klikt wel of het klikt niet?
Maar...in Amersfoort zit ook een vestiging van Jan de Jong. Daar al eens rondgekeken?

Dat is jammer Stefan, maar de ervaringen bij de verschillende dealers zijn doorgaans heel wisselend. De een vindt een bepaalde dealer fantastisch, terwijl de ander dezelfde dealer vreselijk vindt. Het zal allemaal wel te maken hebben met wel of geen zogenaamde 'klik' tussen mensen. Een dure auto kopen doe je niet zomaar, dus daar moet je een algemeen goed gevoel bij hebben. En daar kan de dealer heel veel aan bijdragen. In ieder geval hebben wij bij Jan de Jong Hilversum alleen maar fijne ervaringen. Ook bij de dealer waar onze MINI in onderhoud is (Breeman in Rotterdam) niks dan goede ervaringen.StefanCS schreef:Mooie wagen!
Ben der 2 maanden terug ook nog geweest om te kijken voor een MINI, maar de service is er bedroevend laag
Sommige andere MINI-rijders hebben daar ook hele andere ervaringen opgedaan. Nogmaals, het klikt wel of het klikt niet?
Maar...in Amersfoort zit ook een vestiging van Jan de Jong. Daar al eens rondgekeken?
Laatst gewijzigd door Sepp op 15 jan 2008, 07:17, 1 keer totaal gewijzigd.

- Elmar Nieser
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Wie is dan de echte shuldige? BRG MCS (zoals foto) uit Baarn!
Mijn kart
T'was een vraag heh!Sepp schreef:Beste Elmar Nieser, er moet hier een vergissing in het spel zijn. Wij zijn nog nooit in Baarn geweest.Elmar Nieser schreef: Jatte jij niet mijn parkeerplaats bij de AlbertHein in Baarn in?Je schoot zo voor me het vak in!
Dus...een kleine excuses van jouw kant lijkt mij hier op z'n plaats?Verder wat mij betreft even goeie vrienden.
groetjes,
Sepp

- henkietenk
- Volledig MINI minded!
- Sepp
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

We hebben 'm vanochtend bij de dealer opgehaald. Gelukkig is Hilversum voor ons niet naast de deur, dus de rit naar huis was 1 en al genieten. Wij hebben trouwens patent op regen en storm bij afleveringen van onze auto's. Onze Cooper hebben we destijds ook in beestenweer opgehaald en zo ook deze keer. Groot compliment aan Jesse, want die heeft alles van begin tot eind top voor ons geregeld
A.s. dinsdag gaat Beek 'm verlagen, dus we zijn benieuwd hoe hij er daarna bijstaat
(en rijdt uiteraard). Enne...wat een beest van een motor zit er toch in zo'n S

(en rijdt uiteraard). Enne...wat een beest van een motor zit er toch in zo'n S

Onze sponsors