Mini 'DGB' langs Beek tuning
- pje en daan
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Colmena
- Mod virus alert!
Bericht
Al 4,5 week moet ik mijn mini missen
Het is nog niet duidelijk wanneer ik de mini terug krijg. Het probleem ligt bij de spuitcabine. Alles is nu aangepast behalve enkele delen die ze nog moesten spuiten. De spuitcabine huren ze af en hebben ze enkele dagen/uren per week ter beschikking. De auto's die nu nog op tv moeten komen krijgen voorrang
Mijn mini moeten ze dus tussen de bedrijven door afmaken. 
Maar ik zal mooier dan ooit tevoren terugkomen

Het is nog niet duidelijk wanneer ik de mini terug krijg. Het probleem ligt bij de spuitcabine. Alles is nu aangepast behalve enkele delen die ze nog moesten spuiten. De spuitcabine huren ze af en hebben ze enkele dagen/uren per week ter beschikking. De auto's die nu nog op tv moeten komen krijgen voorrang

Maar ik zal mooier dan ooit tevoren terugkomen

- Rickster
- Volledig MINI minded!
Bericht
Als ze op tv nou ook ff zeggen dat het 1,5 maand duurt, het ziet er allemaal uit alsof het 'wondermonteurs' zijn die het ff in 2 daagies pimpen
Dit moet je ze ook nog ff vertellen:
1. Personenauto's of lichte bedrijfsauto's moeten zijn voorzien van:
f. één zijrichtingaanwijzer aan elke zijkant van het voertuig indien
het voertuig na 31 december 1997 in gebruik is genomen, dan wel de
lichte bedrijfsauto die langer dan 6 m is;
Dit moet je ze ook nog ff vertellen:
1. Personenauto's of lichte bedrijfsauto's moeten zijn voorzien van:
f. één zijrichtingaanwijzer aan elke zijkant van het voertuig indien
het voertuig na 31 december 1997 in gebruik is genomen, dan wel de
lichte bedrijfsauto die langer dan 6 m is;
- Rickster
- Volledig MINI minded!
Bericht
Tenzij:
richtingaanwijzers aan de voorzijde van het voertuig worden beschouwd als zijrichtingaanwijzers indien het uitgestraalde licht hiervan duidelijk te zien is vanuit een punt gelegen op 6,00m achter de voorzijde van het voertuig en 1,00m zijwaarts.
Maar dit betwijfel ik
richtingaanwijzers aan de voorzijde van het voertuig worden beschouwd als zijrichtingaanwijzers indien het uitgestraalde licht hiervan duidelijk te zien is vanuit een punt gelegen op 6,00m achter de voorzijde van het voertuig en 1,00m zijwaarts.
Maar dit betwijfel ik

- Colmena
- Mod virus alert!
Bericht
Bedankt voor je uitleg! Heb inmiddels wel nieuwe zijknipperlichten erop gekregen, dus dat hebben ze verholpen.ricktolboom schreef:Tenzij:
Maar dit betwijfel ik
- YvonneB
- 4 op een rij!
Bericht
Hi,
Binnenkort krijg ik de krant mét krantenartikel. Mijn collega, in Alphen wonend, brengt hem mee. Ze was wel verrast dat ze deze keer die krant kreeg.
Ze zal nog meer verbaasd zijn beide de 2e rapportage...als ze meerdere MINI's ziet (en misschien) met hun eigenaren...

Binnenkort krijg ik de krant mét krantenartikel. Mijn collega, in Alphen wonend, brengt hem mee. Ze was wel verrast dat ze deze keer die krant kreeg.
Ze zal nog meer verbaasd zijn beide de 2e rapportage...als ze meerdere MINI's ziet (en misschien) met hun eigenaren...

- pje en daan
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
ik las een stukje op het forum van de mini seven club..en las daar iets over dat de binnen kant en de kofferbak en motorkap nog rood zijn.
klopt dat ..zou jammer zijn...of staat hij daarom nog bij de spuiter??
- YvonneB
- 4 op een rij!
Bericht
Hi,
Ik heb het stukje (en de krant) in mijn bezit. Leuk stukje (al had ik het hier al gelezen).
Mijn collega wilde wel weten waarom ik juist die krant zocht. En ze zal gelijk ook het vervolg bewaren
.
Oh over je zij-richting aanwijzers....had het niet tof geweest om deze in de spiegels te verwerken? Zoals je wel eens ziet bij Mercedessen?
Ik heb het stukje (en de krant) in mijn bezit. Leuk stukje (al had ik het hier al gelezen).
Mijn collega wilde wel weten waarom ik juist die krant zocht. En ze zal gelijk ook het vervolg bewaren

Oh over je zij-richting aanwijzers....had het niet tof geweest om deze in de spiegels te verwerken? Zoals je wel eens ziet bij Mercedessen?

- Colmena
- Mod virus alert!
Bericht
Ik kan dit wel aanpassen maar is niet verplicht.
Geen idee, het is mij in ieder geval niet opgevallen onder de motorkap en op mijn foto's is dit ook niet te zien. En als het wel zo is dan zij het zo. Aan de buitenkant zie je het in ieder geval niet. De auto is en blijft rood op het kentekenbewijspje en daan schreef:ik las een stukje op het forum van de mini seven club..en las daar iets over dat de binnen kant en de kofferbak en motorkap nog rood zijn.

Onze sponsors