MINI Cooper S JCW GP
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik was mijne altijd met de hand! Tja UNI lak hè: is niet goed om door wasstraat heen te jagen.
- FunkyRAT
- Be Mini
Bericht
)
Gefeliciteerd met je aanwinst!!
je mag hem op elke willekeurige dag in zoetermeer komen neerzetten, ik garandeer je dat je hem brandschoon terugkrijgt, geheel gratis!!! (en je krijgt een vervang miniHans schreef:Hij mag niet in de wasstraat..ivm die zwarte soeplepel achterop.. dus dat wordt met de hand wassen, liefhebbers??

Gefeliciteerd met je aanwinst!!
- MarjoleinART
- Be Mini
Bericht
Ik weet iets wat Ida weet!!!Blont-007 schreef:En ik weet iets wat jullie allbei niet weten.

- MarjoleinART
- Be Mini
Bericht
Hahah. Die GP die jou had zou in de showroom komen namelijk, maar nu dus denk ik niet,
Een tijd geleden waren we in Dordrecht en we hoorde dat er 1 verkocht was en de andere nog niet, dus heb je die dan?? Wel gaaf, ik denk dat we de 3de of de 4de wel ergens in de buurt zijnHans schreef:Ik weet iets wat jullie allemaal nog niet weten..![]()
Ik heb de GP!!een nieuwe dan want ik wil ook niet de volle mep betalen voor een auto met 10000 zware kilometers erop..
Ik ga 4-augustus al rijden.. maar eerst even op vakantie

- MarjoleinART
- Be Mini
Bericht
Het is wel leuk om te horen!!
Dan gaan we snel eens even langs om te gaan kijken!! En natuurlijk ff fotootjes maken!!!
Maar iig heel veel plezier ermee!!
OkHans schreef:Ja dat is die.. dankzij jullie berichtje hier ergens op het forum wist ik dat dubbelsteyn nog een nieuwe had.. effe bellen en klaar.. thanks!![]()
oja, hij komt wel even in de showroom vanaf eind volgende week waarschijnlijk..

Maar iig heel veel plezier ermee!!

- Minilimo
- One wheel wonder
Bericht
Hoi Hans,
Gefeliciteerd met je GP. Weet je al welk # je hebt?
Bedankt trouwens voor je PM, ik zal je nog wel even een antwoord sturen. Ik heb mijn oog laten vallen op een Witte S.
Heb je geen zin om naar MITP te gaan om hem in te rijden en het IMM
2008 te promoten?
Ik zou wel graag een keer een foto willen maken van jou GP en mijn classic GP (#30). Dan ik deze op de site Mini Cooper GP register plaatsen. Ik hoor wel of je interesse en tijd hebt daarvoor.
Mvg,
Wouter
Gefeliciteerd met je GP. Weet je al welk # je hebt?
Bedankt trouwens voor je PM, ik zal je nog wel even een antwoord sturen. Ik heb mijn oog laten vallen op een Witte S.
Heb je geen zin om naar MITP te gaan om hem in te rijden en het IMM
2008 te promoten?
Ik zou wel graag een keer een foto willen maken van jou GP en mijn classic GP (#30). Dan ik deze op de site Mini Cooper GP register plaatsen. Ik hoor wel of je interesse en tijd hebt daarvoor.
Mvg,
Wouter
- Mini Power
- One wheel wonder
- Contacteer:
Onze sponsors