Eindelijk de auto terug, nu alweer een beschadingen!

Van alles over de 1ste generatie MINI.
Raymond
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

05 okt 2006, 20:51

Hmm, misschien kan ik nog ruilen op het werk. Tot op dit moment moet ik die dag helaas werken tot half vijf ongeveer. Neem aan dat jullie vol adrenaline in de auto zitten op weg naar huis.
horn
Be Mini
Be Mini

05 okt 2006, 22:57

nog over gedacht om die gaatjes voorop dicht te laten plamuren voor het spuiten en dan geen mini logo meer voorop te doen? was mijn keuze geweest...

ziet er wel weer erg strak uit. tot de volgende fietser? :evil: :roll: :wink:
Het leven heeft geen zin
Nou, ik toevallig wél!

Afbeelding
Raymond
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

05 okt 2006, 23:40

horn schreef:nog over gedacht om die gaatjes voorop dicht te laten plamuren voor het spuiten en dan geen mini logo meer voorop te doen? was mijn keuze geweest...

ziet er wel weer erg strak uit. tot de volgende fietser? :evil: :roll: :wink:
Nee, heb geen behoefte aan een naked voorkant. (op de MINI)
De volgende fietser mag bij een door mij aangegeven plaats bij toeval neerkomen. Gaarne net als nu uit stilstand, want op letselschade zit niemand te wachten. Als de fiets bij toeval nou op mijn uitlaat kan vallen.... zie al wat roestvorming.
Raymond
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 okt 2006, 23:33

Nou, dagje 'hard' gewerkt. Liep net even naar de auto, even stukje rijden weer. Een dag geen mini bereden.........

Zie ik dat de lieve kids hier weer een middag vrij hebben gehad. Ze hebben wat zand gepakt en erg aardig op mijn net gespoten motorkap geplaatst. Gevolg: dikke krassen op mijn motorkap. >:(

Je zou ze toch wat aan willen doen, liever die ouders die ze om half een naar buiten trappen en pas naar binnen halen als het eten klaar is. #($*#($#($*#*( Moest er ff uit :'(
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

12 okt 2006, 02:36

Niet te geloven zeg, de lak is nog maar net droog.
Is het er misschien nog uit te polijsten?
Je hebt er wel pech mee, balen.
Hans J
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 okt 2006, 09:36

Ach die lieverds, bij mij in de straat waren de schatje waterbalonnetjes aan het gooien. Leuk hoor maar ze vonden het leuker met drie steentjes ering. Pats drie deuken in mijn achterscherm "gelukkig"bij de company Golf en dekte hun WA verzekering het en kwam mij vriendin toevallig net aanrijden en die zag het gebeuren. Anders ben je nog mooi de sigaar.
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 okt 2006, 09:40

@hans, wel een beetje voorzichtig met mijn ex, ex mini :wink: parkeer hem maar ver weg van alle kids.. (gelukkig heb ik een oprijlaan :p )
Hans J
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 okt 2006, 09:48

Gisteren stond ik nog met een lege accu in Rotterdam. De aanjager was blijven draaien, iets met een relaitje of zo. Lang leve BMW Assist.
Nog steeds blij mee gister weer dagje weze toeren dakkie open raampjes open. (wel stiekum ff in Schiedam wezen kijken bij een zwarte mcc)
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

12 okt 2006, 10:39

Da's balen! :?
Ik vind dit wel de verantwoordelijkheid van de ouders, maar ja zie maar eens achter te komen welk kind dat gedaan heeft.

Ben blij dat ik 'm thuis op eigen terrein kan zetten en dat ik 'm hier in Tilburg op een plaats kan zetten war niet veel mensen komen. Toch ben ik er ook wel eens bezorgd om.

Toen mijn vader z'n eerste Mercedes gekocht had en er natuurlijk beretrots op was en ik als mannetje van vijf jaar het allemaal reuze interessant vond heb toen met een oude vieze doek vol zand de auto staan "wassen". M'n pa zag door de ramen van ons bedrijf mij op de auto staan en vroeg zich af wat ik aan 't doen was en toen hij eraan kwam gesneld was dat duidelijk...

De kinderen van onze bedrijfsleider hebben eens op de auto van hun buurman met een kei tekeningen op de auto gemaakt. Dit is natuurlijk allemaal netjes op gelost, maar toch erg vervelend.
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen

12 okt 2006, 11:36

Kinderen zijn kinderen.

Inderdaad ze halen zich de meest fantastische ideeën in het hoofd.
Weet je wat nog het ergste is: ze bedoelen het nog goed ook. :oops: Bv auto wassen met zand. Afschuwelijk, ik hoor het gewoon schuren :evil:

Gelukkig staat Pretty Cooper ook veilig ver uit de buurt van onze lompe dorpelingen. Ik vind wel dat zoals Poeper zegt dat je ouders hierop moet aanspreken. Voor veel mensen is een auto maar een auto en begrijpen onze MINI-feelings niet.
:cry:
Succes met die MINI-monstertjes. Hoop dat je het dadertje nog kan traceren.
Afbeelding

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

12 okt 2006, 11:43

Pretty Cooper schreef:Voor veel mensen is een auto maar een auto en begrijpen onze MINI-feelings niet.
Al had ik hier een mooie* Suzuki staan, dan nog zou ik er ook niet blij mee zijn. Al was het een nieuwe tractor: als deze door werkzaamheden beschadigd raakt heb ik er geen problemen mee, maar als dit gedaan wordt uit baldadigheid. :roll:

*Kan dat, een mooie Suzuki?
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen

12 okt 2006, 12:01

Mini Poeper schreef:
Pretty Cooper schreef:Voor veel mensen is een auto maar een auto en begrijpen onze MINI-feelings niet.
Al had ik hier een mooie* Suzuki staan, dan nog zou ik er ook niet blij mee zijn. Al was het een nieuwe tractor: als deze door werkzaamheden beschadigd raakt heb ik er geen problemen mee, maar als dit gedaan wordt uit baldadigheid. :roll:

*Kan dat, een mooie Suzuki?

Baldadigheid ok, dat is een ander verhaal.
Maar kinderen hebben niet altijd kwaad in de zin. Dat is eigenlijk de boodschap van mijn stukje.
Toen jij nog een klein Poepertje was ,had je echt niet de intentie je vaders auto eens flink te bekrassen. Je wilde juist die prachtige Mercedes nog mooier maken. En tsja wbt die Suzuki, als jij die mooi vindt wie ben :mrgreen: ik :mrgreen:?
Afbeelding

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

12 okt 2006, 12:55

Bedoel ik, verkeerde woordkeuze van me. :roll:
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

12 okt 2006, 13:23

Raymond schreef:Nou, dagje 'hard' gewerkt. Liep net even naar de auto, even stukje rijden weer. Een dag geen mini bereden.........

Zie ik dat de lieve kids hier weer een middag vrij hebben gehad. Ze hebben wat zand gepakt en erg aardig op mijn net gespoten motorkap geplaatst. Gevolg: dikke krassen op mijn motorkap. >:(

Je zou ze toch wat aan willen doen, liever die ouders die ze om half een naar buiten trappen en pas naar binnen halen als het eten klaar is. #($*#($#($*#*( Moest er ff uit :'(
Balen zeg, gewoon bij alle ouders in de straat aanbellen en vragen.
Wie niet waagt............. ruzie
Iig suc6 weer. :wink:
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 okt 2006, 14:02

Zo hebben kennissen van me ooit de kinderen vaders jaguar laten "wassen". Ze hadden de kinderen alleen niet verteld dat je niet de grove kant van het schuursponsje mocht gebruiken. Je kunt het natuurlijk al raden. De hele auto kon overgespoten worden :D:D:D

Kinderen bedoelen het goed en lief, maar hou ze wel in de gaten :wink:

Terug naar “MINI-talk”