Het probleem van het ontbreken kwa hatch gevoel bij de Golf GTI zit hem puur in de stuurbekrachtiging. Je voelt niets in het stuur, is net of je aan het playstationen bent. Bij mijn huidige mini heb je wel gevoel in het stuur, je voelt wat de auto doet.320d touring schreef:BMW moet nodig een 125i en 125D in de markt zetten, kost ze relatief weinig en zal de verkopen zeker ten goede komen. Ik denk zelfs dat de R56 bij ons dan niet doorgegaan zou zijn.
Een golf GTI is zeker een goede auto, mijn buurman heeft er ook 1 met volledig ABT pakket (vier uitlaten,chip,enz..). Het gaat als de brandweer, maar voelt toch meer als een GT en niet als een snelle hatch zoals de cooper S, wat dat (kartgevoel)betreft kun je denk ik beter kijken naar een clio of corsa opc. De r56 is ook niet mijn eerste keus, omdat ik meer van dat comfortabele lange afstandswerk houdt zoals bij een Golf/focus/leon, maar ja, als het vrouwtje wat wil dan gebeurt het ook !![]()
De BBS CH's zijn in ieder geval een goede keus, ik heb ze in 19inch onder m'n BMW en zien er na 2 jaar nog nieuw uit, dat in tegenstelling tot de Rondell velgen onder m'n vorige 530d, die waren na een paar maanden al niet meer om aan te zien.
saintkwiebje schreef:oftewel, je zit gewoon onder de duim van karinmaar ja, als het vrouwtje wat wil dan gebeurt het ook !![]()
Niks mis mee overigens want ze heeft wel een goede smaak !
Onze sponsors