Krassen *&*$#^$
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Jeetje, balen zeg. Succes met herstel. Je durft zo op deze manier bijna geen mod meer te doen. Ze slopen het er toch weer af.
Hoe gaver je Mini, hoe eerder ze opvalt en des te eerder ze de boel gaan mollen. Sorry maar bij mij begint dit gevoel wel de overhand te krijgen. Waardeloze lui.

Hoe gaver je Mini, hoe eerder ze opvalt en des te eerder ze de boel gaan mollen. Sorry maar bij mij begint dit gevoel wel de overhand te krijgen. Waardeloze lui.

- Blont-007
- NMC Legend
Bericht
@Pretty Cooper :Het is niet de badge die we met zijn allen aanschaffen maar de MINI-badge. Dus het embleempje.
Ze zouden ze zo moeten straffen dat als hun eindelijk ook een auto bijelkaar gespaard hebben jij er dan bij
hun iets mag af komen slopen, eens kijken hoe ze dan piepen.
Ze zouden ze zo moeten straffen dat als hun eindelijk ook een auto bijelkaar gespaard hebben jij er dan bij
hun iets mag af komen slopen, eens kijken hoe ze dan piepen.

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Foto schade voorkant

Foto schade achterkant

Berthil, dank voor de tip. Ik was niet zeker of vernieling ook gedekt wordt maar omdat het achterlogo echt gejat is, zal het wel als diefstal kwalificeren.
Het is dan wel een leasewagen maar ik draai op voor alle bijzondere kosten... En ik ben zelf echt onwijs zuinig op die wagen, altijd netjes poetsen etc en dan dit. Ik word er gewoon weer misselijk van.

Foto schade achterkant

Berthil, dank voor de tip. Ik was niet zeker of vernieling ook gedekt wordt maar omdat het achterlogo echt gejat is, zal het wel als diefstal kwalificeren.
Het is dan wel een leasewagen maar ik draai op voor alle bijzondere kosten... En ik ben zelf echt onwijs zuinig op die wagen, altijd netjes poetsen etc en dan dit. Ik word er gewoon weer misselijk van.

Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wat triest zeg! Ga dan lekker naar een MINI dealer en vraag of ze er een of twee voor je hebben, dan heb je ze ook. Dat ze lekker van je spullen afblijven. Stellertje kleuters! 

- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
Het was meer dat ik aan de op stapel staande driving-lights dacht. Zijn ook zo leuk om daar eens lekker aan te zitten. Ja, de magneetjes zullen ze ook wel niet met de tengels af kunnen blijven. Ik denk er maar niet teveel over na.

Thanks Blont.Blont-007 schreef:@Pretty Cooper :Het is niet de badge die we met zijn allen aanschaffen maar de MINI-badge. Dus het embleempje.
Dat had ik wel begrepen. Heb een niet Blond-hair-day, wat een spoelinkje al niet kan doenmderijke schreef:Gisteren was het nog donker toen ik zag dat mijn achterklep beschadigd was. En uiteraard bleek vandaag bij inspectie dat de motorkap ook beschadigd is en het mini-logo gescheurd is. De krassen zitten tot diep in het metaal.
Stelletje ################## ik hoop dat je scooter affikt![]()

- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hè gatver, ik word daar toch zo kwaad van!! Krijgen die kl**tkinderenpubers tegenwoordig helemaal geen opvoeding meer? Vrije opvoeding zeker? Komt in ieder geval geen zak van terecht. Klap voor de harses moet je ze geven die stomme kinderenpubers die dit flikken! Bah!
Succes met het herstel! Komt er weer tiptop uit te zien! (wel bij mini-dealer doen, want dan krijg je garantiepapieren dat de mini weer helemaal oké is)

Succes met het herstel! Komt er weer tiptop uit te zien! (wel bij mini-dealer doen, want dan krijg je garantiepapieren dat de mini weer helemaal oké is)
Laatst gewijzigd door henkietenk op 28 mar 2007, 20:57, 1 keer totaal gewijzigd.
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

Kinderen, denk je echt dat dit werk is van kids. Nee toch, die zitten echt niet om zo'n embleem verlegen.henkietenk schreef: Krijgen die kl**tkinderen tegenwoordig helemaal geen opvoeding meer?

- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Klopt, tekst is al aangepast.
Pretty Cooper schreef:Kinderen, denk je echt dat dit werk is van kids. Nee toch, die zitten echt niet om zo'n embleem verlegen.henkietenk schreef: Krijgen die kl**tkinderen tegenwoordig helemaal geen opvoeding meer?

- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
Af van onze MINI'S.

Justum. Ronselen met die handel.henkietenk schreef:

- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Henk en ik deden dit niet in onze pubertijd en zo ook niet onze vrienden. Waarom de jeugd van nu wel?
In de grote steden gebeurt het meer, maar het lijkt in de dorpen nu ook meer te gebeuren.
Natuurlijk hebben Henk en ik kattekwaad en k*tgeintjes uitgehaald, maar nooit anderen schade laten zitten.
Sorry hoor... waarom gebeurt dit?Pretty Cooper schreef:Kinderen, denk je echt dat dit werk is van kids. Nee toch, die zitten echt niet om zo'n embleem verlegen.henkietenk schreef: Krijgen die kl**tkinderen tegenwoordig helemaal geen opvoeding meer?
Henk en ik deden dit niet in onze pubertijd en zo ook niet onze vrienden. Waarom de jeugd van nu wel?
In de grote steden gebeurt het meer, maar het lijkt in de dorpen nu ook meer te gebeuren.
Natuurlijk hebben Henk en ik kattekwaad en k*tgeintjes uitgehaald, maar nooit anderen schade laten zitten.
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Onze sponsors