Wat zijn jouw brandstofkosten?
- Killer-Bee
- Mod virus alert!
Bericht
Probeer deze eens:
- Ga naar het tankstation en vraag wat een druppel benzine kost.
- Meestal is de druppel gratis.
- Laat hem vervolgens vol druppelen.
Alle gekheid op een stokje. Ik kan 350-400 km met een tank halen en ook 650. Het verschil is rij ik boven 3000 touren tijdens het schakelen of houd ik hem netjes onder de 3000 toeren. Het ligt eerder aan de rijstijl dan aan de auto.
Frank
- Ga naar het tankstation en vraag wat een druppel benzine kost.
- Meestal is de druppel gratis.
- Laat hem vervolgens vol druppelen.
Alle gekheid op een stokje. Ik kan 350-400 km met een tank halen en ook 650. Het verschil is rij ik boven 3000 touren tijdens het schakelen of houd ik hem netjes onder de 3000 toeren. Het ligt eerder aan de rijstijl dan aan de auto.
Frank
Corner like a Mini - Sting like a Bee!
- Killer-Bee
- Mod virus alert!
Bericht
Speedy,
Heb je weleens aan chiptuning gedacht? Dat heeft bij mij het verbruik sterk verbeterd, onder voorwaarde dat je normaal rijdt. Bovendien, als je sportiever wil rijden gaat dit ook. Best of both worlds.
Frank
Heb je weleens aan chiptuning gedacht? Dat heeft bij mij het verbruik sterk verbeterd, onder voorwaarde dat je normaal rijdt. Bovendien, als je sportiever wil rijden gaat dit ook. Best of both worlds.
Frank
Corner like a Mini - Sting like a Bee!
- speedy
- NMC Legend
Bericht
Hij is getuned hamann en gebruik regelmatig de 6e versnelling maar wel met sportief gebruikAdegeest schreef:Speedy,
Frank
- marss
- Volledig MINI minded!
Bericht
Geen idee hoe jullie rijden, maar onder de 9.1 kom ik echt niet!!! En dat is met normaal rijgedrag! Bij een beetje doorrijden, schiet dat verbruik meteen omhoog!!!
Om eerlijk te zijn ben ik altijd uitgegaan van de boardcomputer. Binnenkort gewoon eens ff het aantal getankte liters delen door de gereden kilometers.
marss
Om eerlijk te zijn ben ik altijd uitgegaan van de boardcomputer. Binnenkort gewoon eens ff het aantal getankte liters delen door de gereden kilometers.
marss
Onze sponsors