Nieuwe Mini Parklane nu al stuk?
- Lech
- 4 op een rij!
Bericht
Kom net terug van Breeman en gelijk mijn sceptis over de versnellingsbakken van de Mini geuit, kreeg als antwoord, u heeft 2 jaar garantie en in die 2 jaar worden alle versnellingsbakken gewoon vernieuwd! Dus hop, ik in de Mini en rijden met die hap, kom ik thuis, zet de Mini op de afrit en schenk een lekker kopje koffie in en wat denken jullie, ik hoor de Mini starten, vrouw weg, Mini weg, ik moest toch wel even lachen, gaat ze het toch weer proberen, vrouwen!! je blijft je er over verbazen, ik ben benieuwd, of zou ze de enthousiaste respons van jullie hebben gelezen op dit forum, terwijl ik de Mini aan het ophalen was?, als dat zo is, dan moet ik zeggen, dat het wel heeft gewerkt.
- koekie
- Enthousiast
Bericht
Zelf heb ik het twee keer gehad met en nieuwe wagen, eerst een volkswagen Golf, ik moest `s-avonds laat werken en mijn ouders vonden het veiliger dat ik in hun auto reed dan in mijn eigen kever (van 20 jaar oud). Was kerstavond, moest van Utrecht naar Den-Bosch.
Binnen een korte tijd stond ik stil op de A2, bleek er een fabrieksfout in de auto te zitten, hij ging niet meer voor of achteruit. Lang gewacht op de wegenwacht en de hele avond naar de .... Dit is daarna nooit meer gebeurt. Liet me daarna nooit meer uit mijn kever praten!
Aantal jaren terug met een renault, was nieuw en gaf een jaar niets dan ellende. Na een jaar en veel gezeik en veel brieven kregen we een spiksplinternieuwe auto renault!
Niet bang zijn dus en hup rijden met die hap.
Binnen een korte tijd stond ik stil op de A2, bleek er een fabrieksfout in de auto te zitten, hij ging niet meer voor of achteruit. Lang gewacht op de wegenwacht en de hele avond naar de .... Dit is daarna nooit meer gebeurt. Liet me daarna nooit meer uit mijn kever praten!
Aantal jaren terug met een renault, was nieuw en gaf een jaar niets dan ellende. Na een jaar en veel gezeik en veel brieven kregen we een spiksplinternieuwe auto renault!
Niet bang zijn dus en hup rijden met die hap.
- soulmates
- Nieuwsgierig
- Contacteer:
Bericht
zet een Mini teken op me voorhoofd
en laat cooper S op me rug tatoeren wellicht dat ik dan
net zo veel aandacht krijg als dat blauwe ding voor de deur
uhhhhhhh ik hou dan wijs me mond
mijn ventje zegt wel eensLech schreef:Nee, het vrouwtje is nog niet terug, maar zo te zien gaat ze het gewoon weer proberen, vrouwen en Mini's, je blijft je over allebei verbazen.
zet een Mini teken op me voorhoofd
en laat cooper S op me rug tatoeren wellicht dat ik dan
net zo veel aandacht krijg als dat blauwe ding voor de deur
uhhhhhhh ik hou dan wijs me mond

- Lech
- 4 op een rij!
Bericht
Ze was naar de kapsalon gegaan en alle dames hebben volgens mij in de Mini gezeten, de opmerkingen over de Mini One Parklane, varieerden van, wat een schatje, tot en met, het is een snoepie. Nu maar hopen, dat de versnellingsbak heel blijft, anders kan ik echt mijn valhelm weer opzetten.
Onze sponsors