Veel succes weer

Dat kinderen het vaak niet kwaad bedoelen maakt het niet minder erg.Raymond schreef:die heb ik al, maar denk niet dat het dit kan herstellen.
Ach, de ouders hier duwen hun kind naar buiten, en halen het voor de maaltijd naar binnen. Ook huilen trekt geen aandacht van de lieftallige ouders. Dus dan vraag je erom dat ze dingen gaan uithalen uit pure verveling.
Ja, heb je adresje inmiddels al meerdere malen bezocht. De verkoper moet zijn lach iedere keer inhouden als ie me ziet aankomen. Komt waarschijnlijk omdat ik alleen de 2in1 wax wilde hebben en níks meer. Inmiddels al wel een kleine collectie in het bezitPretty Cooper schreef:Dat kinderen het vaak niet kwaad bedoelen maakt het niet minder erg.Raymond schreef:die heb ik al, maar denk niet dat het dit kan herstellen.
Ach, de ouders hier duwen hun kind naar buiten, en halen het voor de maaltijd naar binnen. Ook huilen trekt geen aandacht van de lieftallige ouders. Dus dan vraag je erom dat ze dingen gaan uithalen uit pure verveling.![]()
Wat een ontaarde ouders. Aanpakken die handel. Ja idd geen wonder als ze zich gaan vervelen.
Klei van Mequairs heeft mij laatst ook uit de brand geholpen toen een monstertje mijn dashbordkastje had opgeknapt.
Succes...
Tsja, zet je Mini achter stroomprikkeldraad.Raymond schreef:
Betreft die ouders : Sommige zijn echt van het padje, voorbeeld: je zin niet krijgen, ach dan gooi je gewoon de mobielvan je zes jaar oude kind naar haar toe.
Ja preciesRaymond schreef:Dat zou een subliem verzoek zijn. In het nieuwe jaar maar eens kijken naar wat anders om te gaan bewonen. En dan wel een garage!
Zie dat je de tekst toch iets te hard vond.
Kan me niemand indenken die dat bij je zou doen c.q durvenPretty Cooper schreef:Ja preciesRaymond schreef:Dat zou een subliem verzoek zijn. In het nieuwe jaar maar eens kijken naar wat anders om te gaan bewonen. En dan wel een garage!
Zie dat je de tekst toch iets te hard vond.Voor dat ik hier een emmer shit in m'n nek krijg.
Onze sponsors