Eindelijk de auto terug, nu alweer een beschadingen!

Van alles over de 1ste generatie MINI.
MINIJCW
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 okt 2006, 15:27

Bij mij is het gelukkig gebleven met een omgekeerd bakje friet met mayo.

Veel succes weer :wink:
Afbeelding

R56 Still fun but easier to live with
henkietenk
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 okt 2006, 15:42

Jezus, balen zeg!!! Hopen dat je de ouders aansprakelijk kunt stellen!
Succes iig!!
Raymond
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 okt 2006, 19:21

denk dat ik maar zo'n wifi webcam erop ga richten. Er 'spelen' hier maar vier kinderen in de straat, dus zo moeilijk is het niet te bedenken. Maar idd het aansprakelijk stellen is wat lastig. Ga de auto maar ergens verderop in de garage zetten. Mag ik wel iedere dag met de fiets erheen. Wéér eerder opstaan. Alles voor de MINI he.
FunkyRAT
Be Mini
Be Mini

12 okt 2006, 19:35

Die voorbeelden met goede bedoelingen van kinderen, gelden alleen bij je eigen kinderen. Of je moet je buurkinders de opdracht geven je auto te wassen. Maar de rest van die kinderen, die moeten gewoon afblijven als ze geen toestemming hebben gekregen. Kunnen die ouders geen manieren leren aan die kinderen! Zou zeker een rel geschopt hebben bij die ouders als dat bij mij gebeurd zou zijn (als je weet welke kinderen dat gedaan hebben)

Deze situatie is ethisch onverantwoord, immoreel, principe van welzijn, je hoort andere geen schade te berokkenen, en als je kind dat nog niet begrijpt moet je die gaan opvoeden en tot die tijd separaat van de maatschappij houden (het is duidelijk dat ik geen kinders heb :mrgreen: )

Die ouders hebben die kinderen wel verzekerd voor dit soort incidenten, alleen moeilijk te bewijzen als je het niet gezien hebt! Probeer meguiars :wink:
Raymond
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 okt 2006, 19:50

die heb ik al, maar denk niet dat het dit kan herstellen.

Ach, de ouders hier duwen hun kind naar buiten, en halen het voor de maaltijd naar binnen. Ook huilen trekt geen aandacht van de lieftallige ouders. Dus dan vraag je erom dat ze dingen gaan uithalen uit pure verveling.
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen

12 okt 2006, 20:07

Raymond schreef:die heb ik al, maar denk niet dat het dit kan herstellen.

Ach, de ouders hier duwen hun kind naar buiten, en halen het voor de maaltijd naar binnen. Ook huilen trekt geen aandacht van de lieftallige ouders. Dus dan vraag je erom dat ze dingen gaan uithalen uit pure verveling.
Dat kinderen het vaak niet kwaad bedoelen maakt het niet minder erg. :evil:
Wat een ontaarde ouders. Aanpakken die handel. Ja idd geen wonder als ze zich gaan vervelen.
Klei van Mequairs heeft mij laatst ook uit de brand geholpen toen een monstertje mijn dashbordkastje had opgeknapt.
Succes...
Afbeelding

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Raymond
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 okt 2006, 20:24

Pretty Cooper schreef:
Raymond schreef:die heb ik al, maar denk niet dat het dit kan herstellen.

Dat kinderen het vaak niet kwaad bedoelen maakt het niet minder erg. :evil:
Wat een ontaarde ouders. Aanpakken die handel. Ja idd geen wonder als ze zich gaan vervelen.
Klei van Mequairs heeft mij laatst ook uit de brand geholpen toen een monstertje mijn dashbordkastje had opgeknapt.
Succes...
Ja, heb je adresje inmiddels al meerdere malen bezocht. De verkoper moet zijn lach iedere keer inhouden als ie me ziet aankomen. Komt waarschijnlijk omdat ik alleen de 2in1 wax wilde hebben en níks meer. Inmiddels al wel een kleine collectie in het bezit :()

Betreft die ouders : Sommige zijn echt van het padje, voorbeeld: je zin niet krijgen, ach dan gooi je gewoon de mobiel :s van je zes jaar oude kind naar haar toe.
Raymond
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 okt 2006, 20:38

>) Dat zou een subliem verzoek zijn. In het nieuwe jaar maar eens kijken naar wat anders om te gaan bewonen. En dan wel een garage!

Zie dat je de tekst toch iets te hard vond.
Laatst gewijzigd door Raymond op 12 okt 2006, 20:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen

12 okt 2006, 20:39

Raymond schreef:

Betreft die ouders : Sommige zijn echt van het padje, voorbeeld: je zin niet krijgen, ach dan gooi je gewoon de mobiel :s van je zes jaar oude kind naar haar toe.
Tsja, zet je Mini achter stroomprikkeldraad. >) >) Het is toch te belachelijk voor woorden dat je op deze manier je Mini met een vervelend gevoel moet achterlaten.
Afbeelding

Pretty Cooper
Bling-Bling Queen

12 okt 2006, 20:48

Raymond schreef:>) Dat zou een subliem verzoek zijn. In het nieuwe jaar maar eens kijken naar wat anders om te gaan bewonen. En dan wel een garage!

Ja precies :oops: Voor dat ik hier een emmer shit in m'n nek krijg.
Afbeelding

Raymond
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 okt 2006, 23:16

Pretty Cooper schreef:
Raymond schreef:>) Dat zou een subliem verzoek zijn. In het nieuwe jaar maar eens kijken naar wat anders om te gaan bewonen. En dan wel een garage!

Ja precies :oops: Voor dat ik hier een emmer shit in m'n nek krijg.
Kan me niemand indenken die dat bij je zou doen c.q durven :D

Heb de MINI maar even een paar straten verder in de garage gezet. Niemand die daar nog bijkomt behalve ikzelf. Jammerlijk dat ik er wel tien minuten voor moet lopen. Motto is en blijft: Alles voor de MINI.
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen

13 okt 2006, 23:21

Nou fijn die staat lekker veilig en jij kan rustig slapen. :wink:
Afbeelding
Afbeelding

Raymond
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

14 mar 2007, 15:07

Op de kids uit de buurt na (autowassen met zand) en een kat op de motorkap :s was mijn MINI nagenoeg schadevrij.
Tot er een reclamebord tegen de auto viel. Resultaat... dikke deuk en lakschade net schuinboven de benzinedop. Afbeelding Afbeelding
Afbeelding

Eind van de maand is de MINI wel weer in orde, maar hoevaak kan je de klos zijn? :?
Laatst gewijzigd door Raymond op 14 mar 2007, 15:19, 1 keer totaal gewijzigd.
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

14 mar 2007, 15:17

Ja, het is nooit leuk om je auto beschadigd terug te vinden. Hopelijk is het snel opgelost!
Succes met de reparatie :D
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

14 mar 2007, 15:17

Jeeeh! je hebt geen mazzel Raymond! :|

Sterkte maar weer!!!!
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver

Terug naar “MINI-talk”