Denk dat ik maar met mijn oude polo uit '85 ga rijden en de mini alleen uit de garage haal als ik een mooi ritje heb.

Hmmm....ik zou hier toch maar eens een "bevriende"jurist naar laten kijken!Raymond schreef:Ja, maar deze houdt vast aan het feit dat het geen parkeerplaats is.
En dat ik dit had kunnen voorkomen door en op een parkeerplaats te gaan staan en door op zijn minst verder van het bord te parkeren. (natuurlijk is het níet raar dat zoiets omvalt, er was geen contra gewicht. Normaal moet er water in de bak waar het bord op rust. Was nagelaten.)
Al met al weet ie dat hij wel aansprakelijk is dus betaald ook wel. Helaas wel minder dan ik had gehoopt. Dé kruidenier![]()
Idd die heb ik wel, dus die gaat morgen veel aan de telefoon hangen waarschijnlijk.emillio schreef:Hmmm....ik zou hier toch maar eens een "bevriende"jurist naar laten kijken!Raymond schreef:Ja, maar deze houdt vast aan het feit dat het geen parkeerplaats is.
En dat ik dit had kunnen voorkomen door en op een parkeerplaats te gaan staan en door op zijn minst verder van het bord te parkeren. (natuurlijk is het níet raar dat zoiets omvalt, er was geen contra gewicht. Normaal moet er water in de bak waar het bord op rust. Was nagelaten.)
Al met al weet ie dat hij wel aansprakelijk is dus betaald ook wel. Helaas wel minder dan ik had gehoopt. Dé kruidenier![]()
Niet toevallig hier iemand die rechten heeft gestudeerd?
Maar balen zeg![]()
![]()
Heb dit jaar ook al 2x bij de schade expert gestaan buiten mijn schuld om...![]()
![]()
1x zelf betalen....€1200,-
de ander loopt nog
Very good-looking met je DL.Raymond schreef:
De auto is weer netjes. Erg blij mee weer. Nu maar hopen dat ik het lang zo kan houden.
Onze sponsors