Hevige regen: water op de hoedenplank

Van alles over de 1ste generatie MINI.
mik
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

Hevige regen: water op de hoedenplank

11 nov 2008, 19:15

Ik heb net ontdekt dat er water op de hoedenplank lekt nu het buiten zo enorm hard regent. Ik heb net met even goed gekeken (voor zover mogelijk, want het is al aardig donker) maar kan niet ontdekken waar het vandaan komt. Ik heb bovenaan langs de achterklep aan de rubbers gevoeld, maar daar lijkt het aardig droog.

Hebben jullie enig idee waar ik het zoeken moet? Voor de duidelijkheid: ik heb sinds afgelopen weekend een cooper uit 2002.

Morgen, als het nog licht is, onderwerp ik de hoedenplank en alle "aangrenzende delen" aan een nadere inspectie en tot die tijd hoop ik maar dat het niet meer regent.

Zucht, oude tijden herleven. Ik zie me nog met de oude mini door wasstraat gaan met de zakdoekjes paraat :|
marss
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 nov 2008, 20:08

Hey Mik,

niet om te zeuren, maar ff de zoekfunctie gebruiken ...... waarschijnlijk zul je dan vaak vinden dat dit wel eens je rubbers van het derde remlicht kunnen zijn :wink:

marss
mik
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

12 nov 2008, 14:36

ow oke, dan ga ik even zoeken.
Ik kreeg wel een aantal melding, die wellicht iets met dit onderwerp te maken konden hebben, maar na deze doorgelezen te hebben bleek dat de woorden "water" en "lek(ken)" in die betreffende topic helemaal niet voorkwam. Dus vandaar dat ik een nieuw topic heb geopend.

Terug naar “MINI-talk”