Ik lees op de mini.co.uk dat de nieuwe mini daar wordt getoond.
http://www.mini.co.uk/UK/html/about_us/ ... ews_7.html
Nu heb ik al gekeken en kan ik vanaf eindhoven voor 100 euro (voor 2 personen zelfs!) op en neer (maandagavond weg, woensdagmorgen vroeg terug).
Dat is dan exclusief overnachtingen, entree en eten natuurlijk.
Denken jullie dat dit de moeite waard is aangezien ik zo'n nieuwe wil bestellen en eigenlijk nog geen idee heb WAT ik koop (jaja een Mini...).
Hij schijnt pas in november bij dealers in Nederland te staan en als ik 'm in januari wil rijden, moet ik 'm al voor die tijd bestellen.
Weet misschien iemand een andere show in Belgie of Duitsland waar hij binnen een aantal maanden te zien is?
TIPS?
British International Motor Show
- Demelza
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Waar maak je uit op dat de nieuwe mini daar wordt geshowed?
Hieruit?

Third MINI model in de zin van Normaal, Cabrio, Station.
Hieruit?
Dat is namelijk deze:UK debut of the MINI Concept that hints at a third MINI model confirmed for production. The concept, unveiled at the 2006 Geneva motor show, celebrates Paddy Hopkirks famous 1964 Monte Carlo victory.and Minis unfair disqualification two years later.

Third MINI model in de zin van Normaal, Cabrio, Station.
Demelza
Mini Cooper 1.3i, 1998, Hawaiian Blue + Union Jack rooftop
Nissan Figaro, 1991, Pale Aqua
Toyota IQ, 2011, Pearl White
Mini Cooper 1.3i, 1998, Hawaiian Blue + Union Jack rooftop
Nissan Figaro, 1991, Pale Aqua
Toyota IQ, 2011, Pearl White
- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
In het NewMINIclub nieuws staat dat de nieuwe GP daar staat te pronken
(bericht van de BMW pressgroup)
http://www.newminiclub.nl/nieuws.php?id=201

http://www.newminiclub.nl/nieuws.php?id=201
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Waarom bestel je niet gewoon? Als ik NU voor de keus zou staan, zou ik de nieuwe nemen.
Toch zou ik dan een jaar w88 en dus niks bestellen om eventuele kinderziektes.

Toch zou ik dan een jaar w88 en dus niks bestellen om eventuele kinderziektes.
- njuwdaij
- Nieuwsgierig
Bericht
Ik ben eigenlijk niet zo bang voor kinderziektes. Echte verschillen zijn natuurlijk ook de (belangrijke!) motor, maar ja... het is wel een MINI (BMW).
Ik ga/wil echt niet NOG een jaar wachten.
Nu bestellen gaat nog niet, want prijzen, opties en kleuren zijn pas deze week bij mijn dealer bekend.
Ik ga/wil echt niet NOG een jaar wachten.
Nu bestellen gaat nog niet, want prijzen, opties en kleuren zijn pas deze week bij mijn dealer bekend.
- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
Tijdens de Rit van de Acht Zaligheden heb ik de dealer daar horen roepen dat de nieuwe MINI 4% duurder gaat worden.njuwdaij schreef:Nu bestellen gaat nog niet, want prijzen, opties en kleuren zijn pas deze week bij mijn dealer bekend.
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- njuwdaij
- Nieuwsgierig
Bericht
Tja, dat had ik al verwacht....
Het valt me eigenlijk nog wel mee, aangezien je die nieuwe motor hebt en meer ruimte en zgn. hoogwaardigere materialen in het dashboard.
Ik heb voor mezelf gewoon een bedrag bepaald en eigenlijk is het simpelweg het misschien verminderen van opties (dus geen 17" wielen als er in het eventuele chili-pakket al 16" wielen zitten). Dat kan misschien dan later nog wel toch?
Het valt me eigenlijk nog wel mee, aangezien je die nieuwe motor hebt en meer ruimte en zgn. hoogwaardigere materialen in het dashboard.
Ik heb voor mezelf gewoon een bedrag bepaald en eigenlijk is het simpelweg het misschien verminderen van opties (dus geen 17" wielen als er in het eventuele chili-pakket al 16" wielen zitten). Dat kan misschien dan later nog wel toch?
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Onze sponsors