Ik heb een Cooper S gekocht (10-2003) en ben benieuwd naar de originele optielijst die is aangevinkt. Tuurlijk, zaken als half leer, xenon enzo zie ik wel maar er zijn ook enorm veel opties (zoals alle verschillende audiopakketten) die ik zo niet weet. Nu heb ik de auto nog niet maar ben toch al benieuwd of je kunt zien of achterhalen met welke opties de Mini allemaal is uitgevoerd.
Bij een eerdere Porsche van me stond dat bijvoorbeeld op een plaatje onder de bekleding van de kofferbak.
Iemand?
Optielijst te achterhalen?
- Carlo Abarth
- One wheel wonder
- Contacteer:
Bericht
Optielijst te achterhalen?
Fiat Grande Punto Sport - 2007 | Fiat Panda 110HP Sport - 2007 | Alfa Romeo Giulia Super - 1972
- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
Re: Optielijst te achterhalen?
Als je met je chassisnummer naar de dealer gaat kunnen ze daar een mooi lijstje voor je uitprinten Carlo!Carlo Abarth schreef:Ik heb een Cooper S gekocht (10-2003) en ben benieuwd naar de originele optielijst die is aangevinkt. Tuurlijk, zaken als half leer, xenon enzo zie ik wel maar er zijn ook enorm veel opties (zoals alle verschillende audiopakketten) die ik zo niet weet. Nu heb ik de auto nog niet maar ben toch al benieuwd of je kunt zien of achterhalen met welke opties de Mini allemaal is uitgevoerd.
Bij een eerdere Porsche van me stond dat bijvoorbeeld op een plaatje onder de bekleding van de kofferbak.
Iemand?

- Carlo Abarth
- One wheel wonder
- Contacteer:
Bericht
Okee dan, helemaal top! Thanks!
Fiat Grande Punto Sport - 2007 | Fiat Panda 110HP Sport - 2007 | Alfa Romeo Giulia Super - 1972
Onze sponsors