Optielijst te achterhalen?

Van alles over de 1ste generatie MINI.
Carlo Abarth
One wheel wonder
One wheel wonder
Contacteer:

Optielijst te achterhalen?

08 apr 2009, 09:03

Ik heb een Cooper S gekocht (10-2003) en ben benieuwd naar de originele optielijst die is aangevinkt. Tuurlijk, zaken als half leer, xenon enzo zie ik wel maar er zijn ook enorm veel opties (zoals alle verschillende audiopakketten) die ik zo niet weet. Nu heb ik de auto nog niet maar ben toch al benieuwd of je kunt zien of achterhalen met welke opties de Mini allemaal is uitgevoerd.
Bij een eerdere Porsche van me stond dat bijvoorbeeld op een plaatje onder de bekleding van de kofferbak.

Iemand?
Fiat Grande Punto Sport - 2007 | Fiat Panda 110HP Sport - 2007 | Alfa Romeo Giulia Super - 1972
MaVaEe
Koeien-teller

Re: Optielijst te achterhalen?

08 apr 2009, 09:06

Carlo Abarth schreef:Ik heb een Cooper S gekocht (10-2003) en ben benieuwd naar de originele optielijst die is aangevinkt. Tuurlijk, zaken als half leer, xenon enzo zie ik wel maar er zijn ook enorm veel opties (zoals alle verschillende audiopakketten) die ik zo niet weet. Nu heb ik de auto nog niet maar ben toch al benieuwd of je kunt zien of achterhalen met welke opties de Mini allemaal is uitgevoerd.
Bij een eerdere Porsche van me stond dat bijvoorbeeld op een plaatje onder de bekleding van de kofferbak.

Iemand?
Als je met je chassisnummer naar de dealer gaat kunnen ze daar een mooi lijstje voor je uitprinten Carlo! ;)
Afbeelding
Carlo Abarth
One wheel wonder
One wheel wonder
Contacteer:

08 apr 2009, 09:29

Okee dan, helemaal top! Thanks!
Fiat Grande Punto Sport - 2007 | Fiat Panda 110HP Sport - 2007 | Alfa Romeo Giulia Super - 1972

Terug naar “MINI-talk”