Had dit al vaker laten doen met mijn tekeningen, maar nu dus ook met Coopie!! Hij is 90 x 40cm. Maar had best groter mogen zijn, misschien de volgende keer!!

Even de uitvergroting van het plaatje:

Groetjes
- Marjolein -

Ook van al die test-auto's? Dan mag je wel een loods kopen om de schilderijen in op te bergenCooperS-indiblue schreef:Inderdaad heel leuk. Ik laat een schilderij maken van mijn auto als ik hem weg doe. Dat is hier een "gewoonte".
Toevallig via een link op dit forumLUV2XLR8 schreef:Errug gaaf!!!
Waar hebben jullie dat laten doen...???
Vind die lamp trouwens ook errug koel!!!
Heb je fotootjes van die schilderijen? Ben erg benieuwd daarnaar!!CooperS-indiblue schreef:Inderdaad heel leuk. Ik laat een schilderij maken van mijn auto als ik hem weg doe. Dat is hier een "gewoonte".
Bij Lamp Idee in Oosterhout hebben we hem gekocht, hebben nog meer vestigingen in NederlandMarjoleinART schreef:De lamp is van uhhhhhh .... Mike .... hoe heette het daar???? (dat hoor je zo nogLUV2XLR8 schreef:Errug gaaf!!!
Waar hebben jullie dat laten doen...???
Vind die lamp trouwens ook errug koel!!!
)
Yep, zie hieronder;MarjoleinART schreef: Heb je fotootjes van die schilderijen? Ben erg benieuwd daarnaar!!
Dank jekwiebje schreef:Ben laatst ook bij een bedrijf geweest die kon ook foto's op canvas printen en ook op andere soorten materialen. Had daar ook iets moois gezien en ga dat voor mijn verjaardag vragen met mijn Mini er op:D
Maar ziet er goed uit Marjolein en mike!!
Eigenlijk ken ik dit werk niet zo, ben er niet zo in thuis, maar het is wel heel mooi. Knap werk!!CooperS-indiblue schreef:
Én als je geinteresseerd bent in kunst, herken je dit ook vast wel;
De schilderijen zijn gemaakt door een kennis van ons die heel veel van dit soort projecten doet. http://www.adseelen.info
Onze sponsors