Telefoonhouder
- red_devil
- Bijna verslaafd
Bericht 
»Rijd nooit harder dan je beschermengel vliegen kan«
Telefoonhouder
Ik ben op zoek naar een telefoonhouder die je op de zijkant van de radio kan hangen. (vast klikken op die pootjes van de radio bedoel ik) Kan ze nergens meer vinden. Heeft iemand een site ofzo waar ze nog te vinden zijn...........

- snans
- Volledig MINI minded!
Bericht
ik denk dat je een beugel bedoeld, die je rond je radio schuift, en dan lijkt het net alsof de houder aan de zijkant van je radio is gepluged.
bij halfords hebben ze die (toch in belgenland)
wally van miniacs heeft er zo ene gekocht, en ik hoorde dat hij problemen had met deze passend te krijgen, iets met een rand rond de radio dacht ik.
bij halfords hebben ze die (toch in belgenland)
wally van miniacs heeft er zo ene gekocht, en ik hoorde dat hij problemen had met deze passend te krijgen, iets met een rand rond de radio dacht ik.
- Robert
- NMC Moderator
Bericht
Bij de Halfords.... Dashmount, voor 14,50 euro.
Maar inderdaad kan het monteren bij de MINI wel eens lastig worden. Die zit niet in zo'n mooie DIN-slede...

Andere autoshops zullen deze houders ook wel hebben, voor het geval de Halfords te dichtbij zit, en je dus niet in je MINI kan rijden!
Maar inderdaad kan het monteren bij de MINI wel eens lastig worden. Die zit niet in zo'n mooie DIN-slede...

Andere autoshops zullen deze houders ook wel hebben, voor het geval de Halfords te dichtbij zit, en je dus niet in je MINI kan rijden!

- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- wally
- Nieuwsgierig
- Contacteer:
Bericht
de radio worden geduwd, waardoor de radio niet meer in de opening past
idd, bij de originele Mini-radio past ie niet. Beugel kan niet tot tegen het frame vansnans schreef:wally van miniacs heeft er zo ene gekocht, en ik hoorde dat hij problemen had met deze passend te krijgen, iets met een rand rond de radio dacht ik.
de radio worden geduwd, waardoor de radio niet meer in de opening past

- red_devil
- Bijna verslaafd
Bericht

Neej ik bedoel wat anders, het is wat je om de poot van je radio klemt. Het is een special klemmetje special voor mini gemaakt, omdat je hem op zo'n zijpoot van de radio klemt. Ik ga hem gebruiken voor mijn mp3 speler en niet voor mijn telefoon. 

- hein
- Enthousiast
Bericht
als je er zo een zoekt die heb ik hier nog liggen in zilver, doe maar een bod, ben nu alleen 2 weken op vakantie dus zal niet gelijk kunnen antwoordenkwiebje schreef:die kan je gewoon bij de dealer bestellen, dat zijn deze dingen:
Dit zijn zwanenhalsmodules voor de mini. Ik heb hier mijn navigatiesysteem op zitten. Via ebay goedkoop aan te komen.
Hier een foto:
- red_devil
- Bijna verslaafd
Bericht

eindelijk heb ik wat gevonden wat ik nodig heb
http://www.newministuff.com/new/image.php?iid=243
Deze kost in engeland 14 pond, dus ongeveer 21 euro.
Is deze toevallig niet goedkoper in NL te koop?
21 euro voor een stukkie plastic is aan de prijs.
@hein: Ik kijk even welke kleur mijn mini van binnen is. Ik laat je het morgen weten![/url]
http://www.newministuff.com/new/image.php?iid=243
Deze kost in engeland 14 pond, dus ongeveer 21 euro.
Is deze toevallig niet goedkoper in NL te koop?
21 euro voor een stukkie plastic is aan de prijs.
@hein: Ik kijk even welke kleur mijn mini van binnen is. Ik laat je het morgen weten![/url]

- Robert
- NMC Moderator
Bericht
Hmmm, ziet er net zo uit al een Brodit pro-clip...
www.brodit.se daar is keuze uit een 3-tal modellen. De auto-shops/telecomshops met een iets uitgebreider assortiment kunnen dit wel voor je leveren.
www.brodit.se daar is keuze uit een 3-tal modellen. De auto-shops/telecomshops met een iets uitgebreider assortiment kunnen dit wel voor je leveren.
Onze sponsors