http://www.theoschipperautos.nl/index.php?occasions=1
Te koop bij mij in de buurt, ben gewoon benieuwd of dit wat is
Mss wat voor de handige klusser
- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
Airbags zijn eruit, meestal duur grapje.
Verder is de motorruimte wel beschadigt, alles is volgens mij handmatig weer uitgeklopt zodat de schade minder oogt.....
Denk dat hier nog wel wat geld ingestoken moet worden voordat ie weer helemaal gaaf is
Owja en je moet nog BPM betalen

Verder is de motorruimte wel beschadigt, alles is volgens mij handmatig weer uitgeklopt zodat de schade minder oogt.....
Denk dat hier nog wel wat geld ingestoken moet worden voordat ie weer helemaal gaaf is

Owja en je moet nog BPM betalen

- Glenn-DUB
- Be Mini
Bericht
@mr
het gaat om de MINI One SEVEN.Airco,radio/cd,l.m velgen.Schade.
@ Sven
Je hebt idd gelijk, ik weet dus dat dit bedrijf meestal klein schade mini's importeert uit D en ze weer netjes hersteld met originele parts en weer verkoopt, dit weet ik omdat ik hier ook heel vaak heb gekeken naar een mini toen ik opzoek was.
Niks ten nadele van dit bedrijf want hij doet het echt heel goed en netjes, de auto's bij hem zijn ook altijd van historie voorzien en goeie prijzen, maar ik had al een soort vermoeden dat dit karretje wel wat meer werk met zich mee bracht
het gaat om de MINI One SEVEN.Airco,radio/cd,l.m velgen.Schade.
@ Sven
Je hebt idd gelijk, ik weet dus dat dit bedrijf meestal klein schade mini's importeert uit D en ze weer netjes hersteld met originele parts en weer verkoopt, dit weet ik omdat ik hier ook heel vaak heb gekeken naar een mini toen ik opzoek was.
Niks ten nadele van dit bedrijf want hij doet het echt heel goed en netjes, de auto's bij hem zijn ook altijd van historie voorzien en goeie prijzen, maar ik had al een soort vermoeden dat dit karretje wel wat meer werk met zich mee bracht

- Coen
- Be Mini
Bericht
Je zegt het zelf eigenlijk al, hij koopt schade Mini's in (best veel als ik dat zo zie) knapt ze op en verkoopt ze daarna weer. Waarschijnlijk heeft hij zich hier in vergist want waarom knapt hij 'm zelf anders niet op?Glenn-DUB schreef: Je hebt idd gelijk, ik weet dus dat dit bedrijf meestal klein schade mini's importeert uit D en ze weer netjes hersteld met originele parts en weer verkoopt, dit weet ik omdat ik hier ook heel vaak heb gekeken naar een mini toen ik opzoek was.
Lotus Elise S1 + Lotus Elise S2 111S + 2013 F20 BMW 1 serie
- Glenn-DUB
- Be Mini
Bericht
Precies, dat ging bij mij ook al door mijn hoofdCoen schreef:Je zegt het zelf eigenlijk al, hij koopt schade Mini's in (best veel als ik dat zo zie) knapt ze op en verkoopt ze daarna weer. Waarschijnlijk heeft hij zich hier in vergist want waarom knapt hij 'm zelf anders niet op?Glenn-DUB schreef: Je hebt idd gelijk, ik weet dus dat dit bedrijf meestal klein schade mini's importeert uit D en ze weer netjes hersteld met originele parts en weer verkoopt, dit weet ik omdat ik hier ook heel vaak heb gekeken naar een mini toen ik opzoek was.

- Glenn-DUB
- Be Mini
Bericht
Het ging mij er alleen om deze (schade)mini, als je hem helemaal klaar maakt wat zo'n seven mini uit 2006 dan waard is?????
(kijken of de reperatie bij deze jonge schade auto uitkan)
Nee absoluut niet, dat hhor je mij ook niet zeggen.ik ben daar zelf ook meerdere malen wezen kijken en had bijna daar een mini gekocht het probleem voor mij was alleen dat hij geen zwarte had staan wat belangrijk voor mij was, wat ik wel moet zeggen is dat ik echt een ontzettend goed inruilbedrag voor mij vorige auto kreeg, verder ben ik ook altijd netjes benaderd bij deze mensen en moet ik zeggen dat dat dit bedrijf altijd nette mini's heeft staan, zeker een aanrader voor nieuwe leden die een mini zoeken.dix67 schreef:Heb mijn mini er ook vandaan heb geen klagen over de verkoper of mijn mini
Het ging mij er alleen om deze (schade)mini, als je hem helemaal klaar maakt wat zo'n seven mini uit 2006 dan waard is?????
(kijken of de reperatie bij deze jonge schade auto uitkan)
Onze sponsors