Vanmorgen op pad om een dagje Zeeland te doen.
Ff naar Renesse geweest en daarna naar Middelburg om te shoppen.
Gaan we vanuit Middelburg weer op pad hoor ik af & toe een vreemde ratel.
Toch maar besloten om maar huiswaarts te keren en ff langs Breeman te rijden, 't was al 16.45 uur toen ik aankwam.
Maar er werd toch nog ff een diagnose gesteld. Ondertussen mooi de gelegenheid de GP te bekijken die boven in de showroom staat, wat een gaaf ding zeg...

Toen kwam het slechte nieuws, de ratel of "rollende knikkers" (zoals de monteur zei) kwam uit de versnellingsbak en moest vervangen worden...

En passant werd me ook ff verteld dat de achterbanden aan de binnenkant op het canvas liepen en dus ook vervangen moesten worden en dat ze de auto dan gelijk opnieuw uitlijnen.
Lekkere service van Breeman op de Driemanssteeweg in Charlois, daar is mijn MINI de laatste keer voor een kleine beurt geweest en niemand die daar iets gezien of gezegd heeft. Daar ga ik dus mooi nooit meer naar terug!!!

In de werkplaats nog ff met de monteur gepraat, deze wist mij te zeggen dat de motoren oersterk zijn, maar dat de versnellingsbakken het soms gewoon niet houden, zelfs niet nadat er iets gewijzigd is aan de eerste serie...Dat je het ff weet

Op het moment rij ik in een leenauto van Breeman, dat is overigens wel super geregeld door Breeman, aangezien ik pas laat binnen kwam.
Het is een BMW 320i automaat (XX-SN-XG), en rijdt heerlijk.
Maar liever heb ik mijn MINI gewoon weer terug, maar ze wisten nog niet hoe lang alles zou gaan duren...
Groetjes van een teleurgestelde MINI-rijder