Motorstoring
- Deanlee
- Nieuw Lid
Bericht
Motorstoring
Hallo beste, Mini rijders ik heb dus een mini R50 met schade gekocht in duitsland en die helemaal klaar gemaakt. Nu komt het volgend probleem naar boven als ik de auto start en warm laat draaien dan schijt de 3 injector ermeeuit, dan zal je wel denken makkelijk injector kaduc maar nee hoor heb ze omgewisselt en het maakt dus geen verschil. Nu heb ik de mini uit laten lezen 3x al en komt de foutcode P0303 tervoorschijn en die staat dus voor Cylinder 3 Misfire Detected. Nu heb ik de kabel boom nagekeken op breuken maar vindt dus niks,maar als het een kortsluiting zou zijn moet hij het toch al meteen het niet meer doen, en het rare is als ik dus de auto uit zet en weer start gaat het weer even goed en dan bam valt hij weer weg.Heeft iemand nog surgesties ik ben het spoor helemaal kwijt.
Laatst gewijzigd door Deanlee op 26 nov 2009, 22:22, 1 keer totaal gewijzigd.
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
als ik je 7 regels lees zonder één punt of komma raak ik ook het spoor kwijt
Maar helaas ben ik non-technisch, dus sorry...

Maar helaas ben ik non-technisch, dus sorry...
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Motorstoring
Ik denk dat het verkeerde spul uit injector 3 komtDeanlee schreef:dan schijt de 3 injector ermeeuit

- minipino
- Mod virus alert!
Bericht
Re: Motorstoring
Volgens mij stinkt het ook nogBerthil schreef:Ik denk dat het verkeerde spul uit injector 3 komtDeanlee schreef:dan schijt de 3 injector ermeeuit

- Deanlee
- Nieuw Lid
Bericht
Het verhaal is eindelijk opgelost,na een hoop heen en weer gebeld met de dealer,heb ik de auto naar een garage gebracht en daar de kop eraf laten halen. Wat bleek nou het geval,dat de kleppen van de laatste twee cilinders bleven hangen door koolaanslag,vreemd maar waar en er zat een klein haarscheurtje in,waardoor we toch hebben gekozen voor een gereviseerde kop te plaatsen,dus na maanden in de stress te hebben gezeten is hij dan eindelijk klaar,en kan weer de weg op.
In ieder geval bedankt voor de bruikbare en niet zo bruikbare tips grapjassen hahahaha.
Groeten Dino.
In ieder geval bedankt voor de bruikbare en niet zo bruikbare tips grapjassen hahahaha.
Groeten Dino.
Onze sponsors