Dankzij mijn vele nutteloze uren surfen over het web kwam ik deze flash clock tegen.
http://toolshell.com/clocks/
Leuke flash klok
- wickedwendy
- Enthousiast
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- wickedwendy
- Enthousiast
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Uhm, vraag je me wat... kom ik op terug: ff zoekenwickedwendy schreef:ja, en die link voor je screensaver is ?????
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- iDarkDesign
- Transformer
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Je krijgt dan een beetje dit effect:

En dit zijn ze dan nog niet eens allemaal!
@ Robin, virtual PC, dat is echt zooi. Als ik zover heen ben doe mij dan maar een MacBook Pro met Bootcamp. Gewoon serieus Windows spelen dan.
iDD........... heeft geen computer frustraties.
Mee opgegroeit, daarna ergens een Windows kast gekocht omdat ik zonodig moest gamen op een PC. 3 jaar later heb ik een iBook gekocht en een jaar daarna een Powerbook G4 gekocht. Dat is mijn huidige computer zeg maar. Zo heerlijk om nooit meer problemen met een computer te hebben. In de tijd dat ik terug geswitched ben zijn eigenlijk al mijn vrienden ook geswitched naar Mac.Maaij schreef:Gebruikt jij ook Apple? Ben zelf al jaren Apple gebruiker

@ Robin, virtual PC, dat is echt zooi. Als ik zover heen ben doe mij dan maar een MacBook Pro met Bootcamp. Gewoon serieus Windows spelen dan.
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- new mini
- Volledig MINI minded!
Bericht
Staan ze te koop?
Doen ze het ook allemaal nog?iDarkDesign schreef:Mee opgegroeit, daarna ergens een Windows kast gekocht omdat ik zonodig moest gamen op een PC. 3 jaar later heb ik een iBook gekocht en een jaar daarna een Powerbook G4 gekocht. Dat is mijn huidige computer zeg maar. Zo heerlijk om nooit meer problemen met een computer te hebben. In de tijd dat ik terug geswitched ben zijn eigenlijk al mijn vrienden ook geswitched naar Mac.Maaij schreef:Gebruikt jij ook Apple? Ben zelf al jaren Apple gebruiker

Staan ze te koop?

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Haha ze doen het allemaal! en de stapel is inmiddels nog veel groter geworden! Gelukkig zijn ze niet allemaal van mij, dat is zoveel meesjouwen altijd. Dit is de verzameling laptops van mij en mijn vrienden anno 31 dec 2005.
iDD
iDD
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Onze sponsors