Kwam dit net even tegen terwijl ik aan het surfen was. . .
De ring . . .noch steeds niets iets voor iedereen
Kijk maar eens
http://www.youtube.com/watch?v=QORdZMpi70o
The ride we don't even dare to dream of . . . .
- Kingair
- 4 op een rij!
- horn
- Be Mini
Bericht
de ring blijft link. vorig jaar is een goede bekende van mij met zijn 911 over de kop gegaan. en hij is echt een voorzichtig mens.
circuit blijft gaaf, maar link. zeker voor 'amateurs' en 'dagjesmensen' (ben ik zelf ook overigens).
filmpje is idd een beetje misleidend, twee verschillende auto's. wel veel schade, ben benieuwd hoe de bestuurder eraf gekomen is...
circuit blijft gaaf, maar link. zeker voor 'amateurs' en 'dagjesmensen' (ben ik zelf ook overigens).
filmpje is idd een beetje misleidend, twee verschillende auto's. wel veel schade, ben benieuwd hoe de bestuurder eraf gekomen is...

Het leven heeft geen zin
Nou, ik toevallig wél!

Nou, ik toevallig wél!

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
Ja snik.
Wat een puinhoop.
Bij deze: allemaal veilige kilometers toegewenst. 
Dit wil je toch niet meemaken met een van ons hier.

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Hans schreef:Ik krijg er tranen van in mijn ogen..dit is toch zonde..

Dit wil je toch niet meemaken met een van ons hier.

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mensen, er rijden ook touring cars op de ring.
Anders ga je daar gewoon achter rijden
De Ring is meer dan alleen zo hard mogelijk rond. De weg er naar toe is al mooi via Adenau. Je kan op verschillende punten kijken hoe die idioten allemaal rond rijden. Dan hebben we het nog niet over al die mooie auto's die je ziet op de parkeerplaats. Kortom, een leuk dagje uit zonder dat het nodig is je MINI in de prak te rijden.
En als je mijn rondje sponsort mag je altijd een keer met mij mee rijden (als je durft)
Anders ga je daar gewoon achter rijden

De Ring is meer dan alleen zo hard mogelijk rond. De weg er naar toe is al mooi via Adenau. Je kan op verschillende punten kijken hoe die idioten allemaal rond rijden. Dan hebben we het nog niet over al die mooie auto's die je ziet op de parkeerplaats. Kortom, een leuk dagje uit zonder dat het nodig is je MINI in de prak te rijden.
En als je mijn rondje sponsort mag je altijd een keer met mij mee rijden (als je durft)

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Je moet gewoon geen dingen doen die je niet durft! Je eigen grens nooit overschreiden.....
Maar ja het kan ook iemand anders z'n schuld zijn geweest. Een aanrader is ook om nooit iemand anders op een circuit in je auto te laten rijden, mensen nemen dan onnodig veel risico's terwijl ze de auto niet kennen! En geloof me iedere MINI rijd anders....
Dat MINItje ziet er lelijk uit, maar het is maar goed dat je af en toe eens door dit soort filmpjes met je neus op de feiten word gedrukt!
Maar ja het kan ook iemand anders z'n schuld zijn geweest. Een aanrader is ook om nooit iemand anders op een circuit in je auto te laten rijden, mensen nemen dan onnodig veel risico's terwijl ze de auto niet kennen! En geloof me iedere MINI rijd anders....
Dat MINItje ziet er lelijk uit, maar het is maar goed dat je af en toe eens door dit soort filmpjes met je neus op de feiten word gedrukt!

Onze sponsors