Kosten van originele autoradio met CD?

Van alles over de 1ste generatie MINI.
Dennie
Nieuw Lid
Nieuw Lid

Kosten van originele autoradio met CD?

18 jun 2011, 10:37

Morguh allemaal,

Zou iemand mij kunnen vertellen wat een originele mini radio (Siemens 2005 Boost CD player - Cooper S - 10-2005) met CD gaat kosten? Die van mij heeft de laatste 2 weken rare kuren. Luister al de gehele tijd naar dezelfde CD, denk dat je wel kan begrijpen dat ik de CD nu een beetje zat ben :D . Ding is met geen mogelijkheid te ejecten en alle knoppen zijn niet meer te bedienen :(

Ben aan het twijfelen: of een originele, of een high tech radio met telefoon voorbereiding, nav klapscherm en alle andere toeters en bellen die je maar kan bedenken.. :?

Hoor het graag, alvast machi danki!!

Greetz Den
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 jun 2011, 14:35

Zoiets? :wink:

http://www.newminiclub.nl/forum/viewtopic.php?t=22422

Ow trouwens, bedenk me net dat je nu een faceliftradio hebt en dit is een prefacelift... Past en werkt wel, maar je kunt op deze radio geen MP3 cd's afspelen... :|
Dennie
Nieuw Lid
Nieuw Lid

18 jun 2011, 16:50

Sven schreef:Zoiets? :wink:

http://www.newminiclub.nl/forum/viewtopic.php?t=22422

Ow trouwens, bedenk me net dat je nu een faceliftradio hebt en dit is een prefacelift... Past en werkt wel, maar je kunt op deze radio geen MP3 cd's afspelen... :|
okay.. thanks Sven. Wist niet dat ik een faceliftradio had. Kijk zo leer je steeds meer over je Mini.. :D

Ben vanmiddag even op bezoek geweest bij o.a. de Mediamarkt.. maar voor mij is ook wel belangrijk dat ik de bediening op het stuur na het inbouwen van een " moderne radio" nog steeds kan gebruiken. Heb je daar enige kennis van? :wink:
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 jun 2011, 22:36

Als het goed is heb jij een grotere volumeknop, daar is de facelift versie oa. aan te herkennen ;)

Volgens mij is dat wel mogelijk bij sommige radio's, maar dan moet je met andere kabels en adapters gaan werken dacht ik. Het fijne weet ik er niet van.

Als je niet te veel wilt uitgeven zou ik opzoek gaan naar een tweedehands facelift radio, origineel MINI dus. Komt prima geluid uit, speelt mp3 cd's af en stuurbediening blijft werken...
Tip; houdt Ebay.de in de gaten. of Marktplaats :wink:
Ben
4 op een rij!
4 op een rij!

19 jun 2011, 21:47

Heb nog wel een pre faselift liggen stuur maar een pbtje als je hem wilt hebben.
Gr Ben

Terug naar “MINI-talk”