Ga dat maar is thuis vertellen tegen je vrouw die de eigenaar is van de S

Haha had ik ook al voorgesteld maar ze was niet van plan ruim 1600 euries neer te tellenSqueek schreef:Mooi excuus voor een Beek spruitstukjehttp://goo.gl/vGctd
Als de motor goed warm is kan het geen kwaad hoor.. de begrenzer van onze JCW is door Beek op 7200rpm gezetP5ycH0 schreef:7000 tpm?![]()
R.U. Mad? Het rode gebied op je toerenteller beschouw ik als verboten !!
In ieder geval, success met de verdere verloop.
Altijd kudt als dit soort shit gebeurd...
he tycho weet je dat die van mij sinds de schrick 7500 draaid dat ga ik niet te vaak doen maar hij slaat niet in en verder doortrekken durf ik niet eerst maar een oliekoeler.....P5ycH0 schreef:7000 tpm?![]()
Ghisbert trok mijn (okay, onze) Mini op de bank door naar ruim 7200rpm... Dat doe ik zelf niet, ook al rijd ik soms nogal stevig *kuch*. Vanaf 6500rpm begint het vermogen af te nemen, dus zo tussen 6300 en 6500 moet er wel geschakeld zijnFastBunny schreef:Als de motor goed warm is kan het geen kwaad hoor.. de begrenzer van onze JCW is door Beek op 7200rpm gezetP5ycH0 schreef:7000 tpm?![]()
Niet dat ik het zou aanraden om elke dag voor lange tijd te doen.. maar het blaast wel lekker je uitlaat schoon
Bij die 7200rpm zit waarschijnlijk ook de begrenzer, zo heeft beek iig dit gedaan toen ze de aangepaste GP software (van Hans) op onze JCW hebben gezetFloor-is schreef:Ghisbert trok mijn (okay, onze) Mini op de bank door naar ruim 7200rpm... Dat doe ik zelf niet, ook al rijd ik soms nogal stevig *kuch*. Vanaf 6500rpm begint het vermogen af te nemen, dus zo tussen 6300 en 6500 moet er wel geschakeld zijnFastBunny schreef:Als de motor goed warm is kan het geen kwaad hoor.. de begrenzer van onze JCW is door Beek op 7200rpm gezetP5ycH0 schreef:7000 tpm?![]()
Niet dat ik het zou aanraden om elke dag voor lange tijd te doen.. maar het blaast wel lekker je uitlaat schoon
Onze sponsors