Ik kwam deze leuk link tegen toen ik aan het zoeken was naar een nieuw dakdesign, om zo wat ideeën op te doen voor het dak van de nieuwe MINI.
Zie het zelf:
http://www.sjbaker.org/telamom/parking.html
O ja, meld even wat voor persoon jij bent!?
Ik ben The Driven Driver en soms The Unreformed SUV Owner.
Hoe parkeer jij je MINI? (Wat voor persoon ben jij?!)
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Hangt er een beetje af. Meestal wel als de driven driver. Maar soms hier in Amsterdam ook als the romantic. Soms ook wel als de unreformed SUV owner. Vooral tijdens meetings....
iDD...... zijn eerste rij ervaring na het examen was dan ook meteen een jeep
iDD...... zijn eerste rij ervaring na het examen was dan ook meteen een jeep
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Het liefst achterin de parkeerplaats zodat ik een plek heb waar niemand naast me komt staan om met z'n deuren een deuk in m'n Mini te rammen. En op m'n werk achteraan het parkeerdek schuin over twee plaatsen (ruimte zat en zo komt er zeker niemand naast staan).
En in een parkeergarage het liefst op een plek waar je links wel een andere auto hebt staan, maar rechts niets of een muur of zo. Want de kans dat deuk komt uit de rechterdeur van een andere auto is natuurlijk afhankelijk van het feit of die wel een passagier bij zich heeft.
Misschien ben ik wel een beetje paranoia

En in een parkeergarage het liefst op een plek waar je links wel een andere auto hebt staan, maar rechts niets of een muur of zo. Want de kans dat deuk komt uit de rechterdeur van een andere auto is natuurlijk afhankelijk van het feit of die wel een passagier bij zich heeft.
Misschien ben ik wel een beetje paranoia

Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Black Berliner
- 4 op een rij!
Bericht
Haha! blijkbaar ben ik niet de enige die bang is voor deuren, trekhaken, winkelwagentjes etc...
MINI: SIZE IS DECEPTIVE
- Bas
- Mod virus alert!
Bericht
parkeer probleem
Ik parkeer meestal op een hoek
of achter in parkeer garage
Zoek altijd een ruime plek
Boodschappen doe ik met een andere auto
Laatst toch nog een deuk erin door zo'n hu$%#r die het niet kon laten om zijn deur open te smijten
Dader is meestal verdwenen
Vaak onthou ik wel de kentekens die naast me staan, ben dus ook paranoia
groeten Bas

Zoek altijd een ruime plek

Boodschappen doe ik met een andere auto

Laatst toch nog een deuk erin door zo'n hu$%#r die het niet kon laten om zijn deur open te smijten

Dader is meestal verdwenen

Vaak onthou ik wel de kentekens die naast me staan, ben dus ook paranoia

groeten Bas
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Ben blij dat ik van al die paranoia geen last heb... ik parkeer mn auto gewoon waar er plek is...
iDD...... en het liefst niet ver van de wandeluitgang
iDD...... en het liefst niet ver van de wandeluitgang
- MiniMatt
- Mod virus alert!
Bericht
Ik parkeer het liefst als de romantic...
Maar ja die kans is er niet vaak, omdat er hier in de omgeving maar een klein aantal Minis rondrijdt...
Vaak parkeer ik mijn Mini als mogelijk naast een pilaar in een garage, zodat de kans op schade door mensen die hun deuren maar opengooien klein blijft... Misschien een beetje paranoia, maar goed ik ken wel een aantal mensen waar dit is gebeurd, en de kosten ervan wil je niet weten... Zo'n party animal parking lijkt me wel een keer leuk! maar gebeurt vast alleen op meets!
[/b]

Vaak parkeer ik mijn Mini als mogelijk naast een pilaar in een garage, zodat de kans op schade door mensen die hun deuren maar opengooien klein blijft... Misschien een beetje paranoia, maar goed ik ken wel een aantal mensen waar dit is gebeurd, en de kosten ervan wil je niet weten... Zo'n party animal parking lijkt me wel een keer leuk! maar gebeurt vast alleen op meets!

- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik zet mijn MINI nooit naast een BRG MINI met gouden velgen!Sid schreef:lekker parkeren waar je het minst ver hoeft te lopen.
deuk? jammer dan. daar betaal je 1200 euro per jaar aan de vvaa voor.

- Gnoekie
- 4 op een rij!
Bericht

Jammer dat we niet allemaal zuinig op onze spullen zijn > dan hoeven dit soort dingen niet.
Lekker sociaal > sorry Marcel maar hier heb ik nu een hekel aan. Fijn altijd als je zoiets ziet op een volle parkeerplaats.....mderijke schreef:En op m'n werk achteraan het parkeerdek schuin over twee plaatsen (ruimte zat en zo komt er zeker niemand naast staan).

Jammer dat we niet allemaal zuinig op onze spullen zijn > dan hoeven dit soort dingen niet.

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht
Doe ik zelf ook als er veel plaatsen vrij zijn en ik snel terug benGnoekie schreef:Lekker sociaal > sorry Marcel maar hier heb ik nu een hekel aan. Fijn altijd als je zoiets ziet op een volle parkeerplaats.....mderijke schreef:En op m'n werk achteraan het parkeerdek schuin over twee plaatsen (ruimte zat en zo komt er zeker niemand naast staan).

Onze sponsors