Beslagen ruiten
- nieuw
- Nieuwsgierig
Bericht
Beslagen ruiten
Sinds kort heb ik last van dat mijn auto beslaat, het is op dit soort dagen dat er geen regen is maar zon en dat het in de avond afkoelt. Hierdoor beslaan alle ruiten van de auto. Ze beslaan vrij fors. Toch lijkt mij dat dit niet hoort. Iemand enig idee waardoor dit kan komen? En hoe ik het op kan lossen?
- mini7benno
- Volledig MINI minded!
Bericht
Derde remlicht lek?
Kijk ook eens onder je matten in het voetencompartiment (3*woordwaarde).
Kijk ook eens onder je matten in het voetencompartiment (3*woordwaarde).
- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
En dan gaat het straks vriezen, moet je 2x je ramen krabben. Binnen- en buitenkant
Ik dan weliswaar een R55, maar in het geheel geen last van beslagen ramen. Als het zo erg is dat de druppels langs je ramen lopen heb je wel ergens een lek. Sluiten je ruiten in de deuren wel goed aan op de rubbers?

Ik dan weliswaar een R55, maar in het geheel geen last van beslagen ramen. Als het zo erg is dat de druppels langs je ramen lopen heb je wel ergens een lek. Sluiten je ruiten in de deuren wel goed aan op de rubbers?
- P5ycH0
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zet er een vochtvreter in (niet laten omvallen, geeft veel ellende), of zoals m'n vader het vroeger deed: Een hoop proppen van krantenpapier onder de stoelen die het vocht aantrekken ....
Ander optie is een bakje met van dat kattegrind in je auto plaatsen.
Maar goed, dit is om het vocht weg te halen.
Belangrijker is om uit te zoeken waar het vandaan komt.
Misschien een afvoertje van het dak verstopt ofzo? Rubbers? Zweetvoeten?
Ander optie is een bakje met van dat kattegrind in je auto plaatsen.
Maar goed, dit is om het vocht weg te halen.
Belangrijker is om uit te zoeken waar het vandaan komt.
Misschien een afvoertje van het dak verstopt ofzo? Rubbers? Zweetvoeten?
- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
Indd... een lek.. Ik vermoed dat een rubber niet helemaal goed aansluit of stuk is of een afvoer verstopt zit...
Misschien kun je het water horen stromen als je in de auto gaat zitten en met een gieter of tuinslang overal water laat langslopen!
Succes!
Vochtvreter neerzetten als ie stilstaat is een manier om het water weg te krijgen....
lolP5ycH0 schreef:Zweetvoeten?

Indd... een lek.. Ik vermoed dat een rubber niet helemaal goed aansluit of stuk is of een afvoer verstopt zit...
Misschien kun je het water horen stromen als je in de auto gaat zitten en met een gieter of tuinslang overal water laat langslopen!
Succes!
Vochtvreter neerzetten als ie stilstaat is een manier om het water weg te krijgen....
- Dennisvdh
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
Bericht
Verplicht ritje in de MINI met de kachel vol aan + airco 

Austin Mini '87, Mini Cooper '91, MINI Cooper '07
Muurstickers en muurteksten
Muurstickers en muurteksten
Onze sponsors