Vandaag was ik bij de mini dealer in adam. Ik ging dat bagagenetje ophalen dat ik besteld had. Toen kwam er net een spiksplinternieuwe cooper S van de trailer af en direct de wasstraat in. Grijs met zwart dak en rode leren bekleding. Verder was die full option uitgevoerd. Het was de eerste mini voor mini amsterdam. Ik mocht gelukkig samen met de monteurs hem bekijken en er in zitten e.d.
Ik vond hem erg mooi. Motortje klonk wel heel heel anders. Hij lijkt iets hoger en groter, maar schijn bedriegd, want heb de mijne er naast gezet. Inderdaad is alleen het neusje langer. Verder kan ik hier uren verschillen opsommen die jullie zullen vermoeien. Jullie moeten hem gewoon zelf even zien, maar ik kon mijn nieuwtje jullie niet onthouden. Helaas geen camera bij de hand.
Gr,
PP
Nieuwe mini in het echt gespot!!
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
De wasstraat in ??????

Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ben je daar blij mee? Ze zouden de mijne er niet doorheen moeten jagen. Voor hetzelfde geld hebben ze er even daarvoor een X5 vol mud er door gereden.PPCS schreef:De bmw/mini dealer in adam heeft een eigen wasstraat

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Mijn Mini kreeg vandaag een onderhoudsbeurt en ook in Leidschendam (MINI Den Haag) hebben we een wasstraat. Ik heb ze ervan moeten weerhouden mijn Mini erdoorheen te rijden, want ze zijn er heilig van overtuigd dat hun systeem (met lappen ipv borstels) de autolak niet zou beschadigen. 

Gr, Marcel
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Ze hebben de mijne er ook wel eens doorheen gejaagd bij zowel Jan de Jong en MINI Amsterdam. Moeten ze lekker blijven doen, heerlijk een schone auto ophalen. En als er wat beschadigd weten ze meteen wie de schuldige is!
iDD
iDD
Onze sponsors